Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Enkelfinans.se, erfarenheter

Har också ansökt har även fått mail om att det är beviljats och utbetalt men har inte fått in några pdngar på mitt konto än

När fick du det beviljat? Och hur snabbt gick att få svar att du var beviljad?

Sökte söndag förmiddag fick svar att det var beviljat söndagkväll

jag fick mina ganska snabbt
sökte i lördags kl 16 och hade pengar vid 19

Men jag har inte fått några pengar än

Hej! Tack för svaret men då har du säkert pengarna vi 14 tiden dom skickas iväg på förmiddagen idag då brukar dom komma efter lunch.

Jag fattar inte ni som hade problem med dinfinnas, ni som hade fått bluffakturor varför söker ni lån hos de igen ??! Nytt namn visst men samma personer bakom bolaget .

Jag fattar inte ni som hade problem med dinfinnas, ni som hade fått bluffakturor varför söker ni lån hos de igen ??! Nytt namn visst men samma personer bakom bolaget .

Hur vet du att det är samma personer??? Jag fick lån. Har ett obetalt lån till dinfinans, så det kan inte vara samma.

det bara söka lätt

Hur vet du att det är samma personer??? Jag fick lån. Har ett obetalt lån till dinfinans, så det kan inte vara samma.

bara att båda bolagen har sätte i Örebro är ett varningstecken,
det är väldigt lätt och veta det goggla eller sök på alla bolag så för du fram att

Roland Hans Johansson (som driver nya bolaget Skandinaviska Finans Gruppen AB "enkelfinnas")

sitter som ledamot på den förr bolaget (silverwik investmant grupp "Dinfinnas"som
Jens Ranjan Mård var ord)

Svårare än så är det inte nytt namn samma utformning på utlåning samma avgifter och till o med samma inkassobolag som sköter dina obetalda fakturor.

Dinfinas var otroligt trevligt och snabb i början , ni som är drabbat borde vara försiktiga mer än så i slutändan är ni själva som hamnar i skiten .

bara att båda bolagen har sätte i Örebro är ett varningstecken,
det är väldigt lätt och veta det goggla eller sök på alla bolag så för du fram att

Roland Hans Johansson (som driver nya bolaget Skandinaviska Finans Gruppen AB "enkelfinnas")

sitter som ledamot på den förr bolaget (silverwik investmant grupp "Dinfinnas"som
Jens Ranjan Mård var ord)

Svårare än så är det inte nytt namn samma utformning på utlåning samma avgifter och till o med samma inkassobolag som sköter dina obetalda fakturor.

Dinfinas var otroligt trevligt och snabb i början , ni som är drabbat borde vara försiktiga mer än så i slutändan är ni själva som hamnar i skiten .

opps!! Där ser man!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp