O
Oregistrerade
Gäst
Poäng: 0
inget svar på ansökan på 30 timmar oseriöst skit!

Jag fattar inte ni som hade problem med dinfinnas, ni som hade fått bluffakturor varför söker ni lån hos de igen ??! Nytt namn visst men samma personer bakom bolaget .
Förstår inte det jag heller, dels som du skriver efter dåliga erfarenheter av personers andra bolag, personer som sitter i bägge bolagen.
För det andra när man är så djupt skuldsatt som väldigt många här är. Man borde bli rädd, det kommer aldrig gå att betala tillbaka om man tar varenda lån som finns och sedan varenda nytt lån som kommer. Behovet av nya lån tyder ju just på att en hel del har alla lån dom kan få redan. Finns säkert många här som har 35+ sms-lån av det 50-talet lån som finns på den hemska marknaden.
Jag säger inte det som någon moralisk pekpinne, utan för eftertanke för ens egen skull. Istället för att ta mer och mer lån, ta fler och fler lån och ta alla nya lån som kommer kanske det vore bättre för många att bita i det sura äpplet och inse att man hamnat i en överjävlig situation som inte löser sig av nya lån, utan enbart blir ännu värre. Det kommer aldrig komma en dag då man kan betala tillbaka alla dessa lån i en klump, tvärtom kommer det sluta med total kollaps i nästan alla fall.
det är redan kört ändå. kommer aldrig kunna betala tillbaka mina 1.1 miljoner i spelskulder. så varför inte ta mer pengar när man kan?