Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Efter skuldsanering

Hej! Jag har en fråga. Har 1 månad kvar av min skuldsanering. Betalar in sista alltså i slutet av Juni månad. Men i mina papper som jag fick av kronofogden för 5 år sedan står det att jag fick inledande den 19/6. Vad innebär detta? När försvinner min prick osv. Någon som kan berätta för mig vad som gäller nu???
Tack för att ni finns här inne. Betyder jättemycket .

Juli är du helt ren på UC. Som jag förstått det.

Du har skuldsanering hela juni

Hej! Jag har en fråga. Har 1 månad kvar av min skuldsanering. Betalar in sista alltså i slutet av Juni månad. Men i mina papper som jag fick av kronofogden för 5 år sedan står det att jag fick inledande den 19/6. Vad innebär detta? När försvinner min prick osv. Någon som kan berätta för mig vad som gäller nu???
Tack för att ni finns här inne. Betyder jättemycket .
Måste kännas underbart att snart vara färdig, Ett nytt liv väntar! Hur har det känns dessa år förstår att det är tufft men samtidigt skönt att betala till ett ställe och att man vet skulden minskar och att man någon gång blir skuldfri.
Är det inte betalningsfritt i Juni?

Måste kännas underbart att snart vara färdig, Ett nytt liv väntar! Hur har det känns dessa år förstår att det är tufft men samtidigt skönt att betala till ett ställe och att man vet skulden minskar och att man någon gång blir skuldfri.

Hen har den ”gamla” skuldsaneringen och med den fanns inte de betalfria månaderna...
Desto större eloge till @aclc som klarade skuldsaneringen !!! YAY !!! :)

Hen har den ”gamla” skuldsaneringen och med den fanns inte de betalfria månaderna...
Desto större eloge till @aclc som klarade skuldsaneringen !!! YAY !!! :)
Okej då förstår jag. Måste ändå kännas härligt att få en ny chans.
Jag har lämnat fullmakt till budget o skuldrådgivare över alla mina skulder.
Stackarn har nog mycket att gå igenom o kommer säkert säga att skuldsanering är det enda alternativet.
Hur går det för dig?

Ja jag har ju den gamla skuldsaneringen. Så inga betalningsfria månader. Har också fått betala in till alla fordringsägare varje månad. Många av dom har ju inte ens velat hjälpa till med vart man ska betala utan man har fått ringa upp dom och fixa. Men det är ju självförvållat på sätt och vis. Men snart är det över äntligen. Det har varit riktigt tufft vissa månader. Har tänkt att det kommer inte att gå. Men jodå det har det gjort. Så du kommer också fixa det.. Det ska bli så skönt att få en omstart och lite extra pengar i plånboken varje månad.. Ungefär 7000 kr extra närmare bestämt. Rena lyxen ju. Lycka till med ditt med bara att kämpa så går det.

Ok så 1/7 försvinner den? Även pricken? Kommer jag vara helt skuldfri och inga anmärkningar då?

Så länge du inte dragit på dig nya skulder så bör det vara så

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp