Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Om du har 40k och betalar 4,9 % i ränta hur mycket betalar du då in per månad?
Det har varierat, krediten är sedan 6 månader tillbaka fullbetald. När jag slutbetalade 34.000 så stod det 3,95%. Har ofta bara utnyttjat fullt belopp varannan månad så jag kan inte svara på vad lägsta belopp att betala är per månad.

Senast ändrad:
Det har varierat, krediten är sedan 6 månader tillbaka fullbetald. När jag slutbetalade 34.000 så stod det 3,95%. Har ofta bara utnyttjat fullt belopp varannan månad så jag kan inte svara på vad lägsta belopp att betala är per månad.

Inte lägsta belopp jag är nyfiken över utan mer hur stort beloppet var när det stod 4,9. Borde väl synas i din swishhistorik?

Inte lägsta belopp jag är nyfiken över utan mer hur stort beloppet var när det stod 4,9. Borde väl synas i din swishhistorik?
Så här såg det ut när jag slutbetalade.

Bilagor

• A09C09D1-C921-466D-AFA6-FC92FF1FFD5E.jpeg
    A09C09D1-C921-466D-AFA6-FC92FF1FFD5E.jpeg
    351.4 KB · Visningar: 206
Vet inte om detta kan vara till hjälp, har lagt lite tid och gått igenom en del transaktioner hos Divide, December 2019 hade jag gjort ett uttag på 15.000 bifogar skärmdump på betalning för detta, vill vara tydlig med att krediten har aldrig varit maxad mer än max 1-2 dagar därför omöjligt för mig att plocka fram vad det blir per månad.

Bilagor

• F0580CEA-E4C9-4C04-B312-C29B6D8F674B.jpeg
    F0580CEA-E4C9-4C04-B312-C29B6D8F674B.jpeg
    203.1 KB · Visningar: 212
Kan man får lån hos Divide? Jag har score 5 på Bisnode, 2 st förfrågningar. Tack!

Jag fick inte med en 7:a

Jag hade en 8a på minupplysning och en 6a på kopian till Divide när jag blev beviljad 25k och samma när jag beviljades höjning till 40k.

Misstänker att det är där i krokarna man ska ha för att beviljas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp