Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

De kör inte creditsafe nu va? Gjorde preliminär ansökan fick 0!!! För många förfrågningar!

& Du kan höja upp till 55.000?

Fan avundas VERKLIGEN er som har den här tjänsten. Verkar inte bara vara sjukt bra utan även riktigt billigt.

Om jag i framtiden får en bra ränta hos Divide/Wästgöta kommer jag söka det ska ni veta :D!

Men fått uppfattningen att Divide kräver bisarrt bra betyg när dom gått över till Bisnode.

Fan avundas VERKLIGEN er som har den här tjänsten. Verkar inte bara vara sjukt bra utan även riktigt billigt.

Om jag i framtiden får en bra ränta hos Divide/Wästgöta kommer jag söka det ska ni veta :D!

Men fått uppfattningen att Divide kräver bisarrt bra betyg när dom gått över till Bisnode.

Tror han menade att han fick höja från 25k till 30k.

Nej nej, hade 25K sen innan och fick nu höjning till 30K.

Ja dom är mycket bra

Dem är mycket bra har haft dem i över ett år nu mycket nöjd, fick först 25.000 fick sedan efter 1 år höja till 40.000 dock ny Bisnode men räntan är bara 4,95 för mig. Räntan är mellan 3,95-7,95

Ja dom är mycket bra

Dem är mycket bra har haft dem i över ett år nu mycket nöjd, fick först 25.000 fick sedan efter 1 år höja till 40.000 dock ny Bisnode men räntan är bara 4,95 för mig. Räntan är mellan 3,95-7,95

jag har 25k o räntan är 2,66 ungefär när jag pröjsar runt Hisingen i månaden.

är din ränta ”bestämd” alltså? För mig varierar det beroende på hur mkt jag betalar in.

jag har 25k o räntan är 2,66 ungefär när jag pröjsar runt Hisingen i månaden.

är din ränta ”bestämd” alltså? För mig varierar det beroende på hur mkt jag betalar in.
Det stämmer beror på hur mycket du betalar in, har haft 4,9 i snitt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp