Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Tack för ditt mail!

Vi hoppas att lansera fullt ut innan sommaren drar igång på riktigt. Vi hade förhoppningar om att lansera tidigare i år men Corona drabbade oss och vi var tvungna att pausa pågående projekt. Vi kommer återkomma med mer information kring lansering så fort vi har ett bekräftat datum

Kommer innan jul 2018, det kunde flera ta gift på

Asså.. ärligt!! - Vi tänkte lansera tidigare i vår men det kommer nog att bli innan sommaren istället pga corona. Menar dom då inom kommande 2 eller 3 veckorna? Sen är det ju sommar.. senaste 2 åren så har de alltid sagt när man frågar att de ska lansera inom kort, snart, nästa månad, om två månader, i höst, efter jul.. de verkar ju inte ha någon som helst aning själva om när det kan tänkas bli. Undra vad det är de väntar på... misstänker att det är finansiären av kapital som de inte har lyckats göra färdig med...

Men precis som all andra 100 ggr man har frågat när det kan tänkas bli så håller jag tummarna att det blir av denna gång..!!

Något nytt med dessa?

Man kunde göra en preliminär ansökan via deras sida, men då tar de en Bisnode. Villkoren jämfört med andra aktörer är superbra, men frågan är om man får till ett lån? Jag är behov av ca 200 000 kr som jag skrev i tidigare trådar här på lånforum, undra om divider är ett alternativ? Någon här som har 200K+ i lån från dem?

Jag har redan 25000 redan o undrar angående höjning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp