Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Hittar ni någon E-postadress till dom där man kan maila?
Ska fråga dom vad dom säger om lanseringsdatum.

Helvete va bra! Prel beviljad 180 K! Låter det för bra för att vara sant är det oftast så också tyvärr...det måste finnas enorma ekonomiska muskler bakom den där satsningen med tanke på hur många som kommer att ansöka och ev också bli beviljade...

Det är ju sinnessjukt "låg" ränta också, alltså 2% första året sen 4% ?

Det känns som att det måste finnas en hake här men frågan är vilken...

Jag har dock mailat dom nu!

Chattade precis med deras kundtjänst det som blir beviljat belopp nu är inte garanterat man får det sen alltså kan bli lägre. så man får inte leva upp för mycket läge nu:;)

Vad kul att du vill bli kund hos oss!
När vi lanserar och ställer ut kontokrediter kommer du behöva genomföra en ny kreditansökan där du lämnar fler uppgifter om din ekonomi. I samband med detta kommer vi att genomföra en ny kreditupplysning via Creditsafe. Kreditupplysningar via Creditsafe delas inte med andra kreditgivare och påverkar alltså inte din kreditvärdighet negativt.

Vi kommer att kontakta samtliga kunder som gjort en intresseanmälan vid lansering som är planerad i oktober.

• - 20 år fyllda
  • - Deklarerad inkomst om minst 200 000 kronor
  • - Inga betalningsanmärkningar
  • - Inga skulder hos kronofogden
  • - Ej skyddad identitet
  • - Folkbokförd i Sverige i minst 5 år
  • - Återbetalningsförmåga enligt Divides KALP (kvar-att-leva-på)

Detta är kraven.
Min anmärkning försvinner 25:e november. Då är detta bolaget det första jag kommer att ansöka hos det är ett som är säkert.

Vet någon om creditsafe tar hänsyn till historiskt skuldsaldo? Är lite tveksam över den pucken bara.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp