Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Denna strategin kan dock bara fungerar om dom nu inte plötsligt sitter där med 50% obetalda lån inom ett år.
Kör dom på med strategin modern site - Creditsafe - hygglig ränta och kunderna betalar då kommer det att sprida sig.
Detta är ju vad Fairlo också gör nu fast i mindre omfattning och mindre summor.
Skulle fairlo upptäcka att folk betalar tillbaka sina skulder kan jag ge mig fan på att dom kommer höja beloppen innan man vet ordet av det.

Men detta är helt sanslöst bra om det A) Kommer igång B) Om man får ett hyggligt belopp där i november när man slänger iväg en ansökan.

Bara det inte blir en Trustbuddy över det hela och bolaget konkar.

Denna strategin kan dock bara fungerar om dom nu inte plötsligt sitter där med 50% obetalda lån inom ett år.
Kör dom på med strategin modern site - Creditsafe - hygglig ränta och kunderna betalar då kommer det att sprida sig.
Detta är ju vad Fairlo också gör nu fast i mindre omfattning och mindre summor.
Skulle fairlo upptäcka att folk betalar tillbaka sina skulder kan jag ge mig fan på att dom kommer höja beloppen innan man vet ordet av det.

Men detta är helt sanslöst bra om det A) Kommer igång B) Om man får ett hyggligt belopp där i november när man slänger iväg en ansökan.

Jag tror att de kommer att komma med lite högre krav när de väl sätter igång. Först en prel check sen en mer ingående med tanke på beloppen det handlar om.

Men har man en städad creditsafe och bra inkomst så tror jag inte det blir några problem.

Oavsett så hoppas jag att det går bra för de då det är något riktigt bra de tillhandahåller!

De har höjt kraven lite :cool:

För att bli tilldelad en kontokredit måste du uppfylla våra grundkrav;

• Du har en deklarerad inkomst om minst 300 000 kronor
  • Du är folkbokförd och skriven i Sverige
  • Du har ett svenskt personnummer
  • Du har fyllt 18 år
  • Du har inga betalningsanmärkningar
  • Du har inte haft skulder hos Kronofogden de senaste tre åren.
  • Du har ett aktivt mobilt BankID

Hur kan de hålla så låg ränta?

• Du har fyllt 18 år

Vart ser du detta?

• Du har fyllt 18 år

Rimliga kvar tycker. 300.000 om året motsvarar en månadslön på 25.000 kronor. Det brukar folk med ett heltidsjobb komma upp i med lite OB eller extrajobb.

Däremot "Du har inte haft skulder hos Kronofogden de senaste tre åren." Hur i hela friden ska dom kolla detta? Kronofogden & UC loggar bara 24 månader tillbaka i tiden och Creditsafe loggar inte allt.

Gissar att dom kommer att använda sig utav Bisnode.

Rimliga kvar tycker. 300.000 om året motsvarar en månadslön på 25.000 kronor. Det brukar folk med ett heltidsjobb komma upp i med lite OB eller extrajobb.

Däremot "Du har inte haft skulder hos Kronofogden de senaste tre åren." Hur i hela friden ska dom kolla detta? Kronofogden & UC loggar bara 24 månader tillbaka i tiden och Creditsafe loggar inte allt.

Gissar att dom kommer att använda sig utav Bisnode.

Ja absolut rimliga krav.

Ingen aning angående Kronofogden. Kanske har direktlinje till @Lasseman? :D
De verkar sälja in Creditsafe ganska hårt.

Inte ens KFM ser väl det? Det med 3 år måste vara tabbe ifrån deras sida, misstänker att dom tror att skuldsaldo syns på samma sätt som anmärkningar i tre år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp