Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Luktar Klarna lång väg det här...blir mycket intressant vad den ”riktiga” upplysningen ger för kreditmöjligheter...som sagt, för bra för att vara sant ;)

Luktar Klarna lång väg det här...blir mycket intressant vad den ”riktiga” upplysningen ger för kreditmöjligheter...som sagt, för bra för att vara sant ;)

Förvisso men själva tjänsten känns intressant i sig med räntan samt beloppet (250K) och Creditsafe.

någon mer än jag som inte får ett preliminärt besked vid godkännande med BankID? Sidan bara hänger sig..

Detta hade ju varit drömmen. Creditsafe + hög summa + ingen UC.
Hade tveklöst blivit den nya favoriten på marknaden.

Men som med Klarna så är det kanske för bra för att vara sant?
När tror ni det släppt på marknaden?

Det här är precis det som har efterfrågats av många! Helt rätt produkt och tänk!
Av det jag har läst hittills så all credd till företaget!

Helvete va bra! Prel beviljad 180 K! Låter det för bra för att vara sant är det oftast så också tyvärr...det måste finnas enorma ekonomiska muskler bakom den där satsningen med tanke på hur många som kommer att ansöka och ev också bli beviljade...

Kolla på styrelsen.

Inga småbarn direkt.

Senast ändrad:
Testade jag med och fick ett högt belopp. Det här blir spännande att följa.

Kolla på styrelsen.

Inga småbarn direkt.

Reagerade med på det och kollade upp dom på LinkdIn.
Ett par riktigt tunga pjäser.

HOPPAS nu att detta faktiskt kommer igång och HOPPAS att fler bokar hakar på detta.
Tänk er 4-5 sådana här aktörer som bara tar Creditsafe och beviljar höga belopp till låg ränta.

Reagerade med på det och kollade upp dom på LinkdIn.
Ett par riktigt tunga pjäser.

HOPPAS nu att detta faktiskt kommer igång och HOPPAS att fler bokar hakar på detta.
Tänk er 4-5 sådana här aktörer som bara tar Creditsafe och beviljar höga belopp till låg ränta.

Jag tror det. Det känns väldigt seriöst satsat och det här BORDE vara framtiden.
Det de levererar är precis det jag själv önskat på marknaden, trots att jag inte tar massa lån.

Trött på att bankerna ska ha monopol på höglåne-marknaden.
Det de i princip gör med UC och deras årsregler är att de förstör vår livskvalité och stjäl värdefull tid från våra liv i samband med att folk måste vänta ut att förfrågningar ska försvinna och kreditvärdighet ska bli bättre.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp