Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Fick mail igår,gjorde intresseanmälan i torsdags.

"Här kommer din exklusiva inbjudan till förlanseringen av Divide. Baserat på din intressanmälan erbjuder vi dig nu möjlighet att ansöka om en kontokredit. Med anledning av hög efterfrågan är kreditlimiten som högst 25 000 kr under förlanseringen.

Din upplevelse av tjänsten, frågor och eventuella synpunkter på förbättringar är av stor vikt. Tveka inte att kontakta oss på support@getdivide.se

Klicka på knappen nedan och följ instruktionerna för att ansöka om din kontokredit."

Vad blev du beviljad när du gjorde intresseanmälan?

Var det inte någon användare här på forumet som för några månader sen skrev och ville ha åsikter kring deras nya lånetjänst som de hade planer på att lansera? Är det vad vi ser nu? Det hela är ju klart intressant, men jag får mig hålla med om en del talare att spekulationerna börjar spåra ur. Det löser sig väl alltid! :)

Usch, stor besvikelse, var preliminärbeviljad 250 K. Trodde verkligen de skulle erbjuda högre belopp. Synd, förstår egentligen inte varför man tar in intresseanmälningar för kontokrediter om 25.000 kr... tror tyvärr de högre beloppen är bra mycket längre bort än lanseringen i oktober :-(

Usch, stor besvikelse, var preliminärbeviljad 250 K. Trodde verkligen de skulle erbjuda högre belopp. Synd, förstår egentligen inte varför man tar in intresseanmälningar för kontokrediter om 25.000 kr... tror tyvärr de högre beloppen är bra mycket längre bort än lanseringen i oktober :-(

Fick du också mejlet Igårkväll?

Är det någon som vill 'call bullshit' här? Finns inget bevis att det är sant med 25000 istället.

...Visst, kan vara så att man vill köra skarpt med några slumpvis utvalda innan full lansering. Men det skulle inte förvåna mig om det t ex bara går att söka 25 eller 50K när det börjar. Hjälper inte mig i dagsläget utan avvaktar hellre då.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp