Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Divide - Ny kontokredit

Är det bara jag som tycker att det är nå lurt med denna Lava16?
Om man betalar 550kr/månad i 4 år på en kontokredit på 25’kr, det blir en vinst på ca 1600kr. Väldigt dåligt utdelning måste jag säga. Nä, det är nått som inte stämmer här.

Lurt ? Ursäkta mig då för att jag ville dela i formationen med er som spekulerat i detta nu i snart 2 veckor. Var väl tydligen fel. Ni får väl se själva när ni får mailet, om ni nu får de. Tack för mig!

Lurt ? Ursäkta mig då för att jag ville dela i formationen med er som spekulerat i detta nu i snart 2 veckor. Var väl tydligen fel. Ni får väl se själva när ni får mailet, om ni nu får de. Tack för mig!

Kan du inte bara lägga upp en skärmdump på mailet?

Fick mail igår,gjorde intresseanmälan i torsdags.

"Här kommer din exklusiva inbjudan till förlanseringen av Divide. Baserat på din intressanmälan erbjuder vi dig nu möjlighet att ansöka om en kontokredit. Med anledning av hög efterfrågan är kreditlimiten som högst 25 000 kr under förlanseringen.

Din upplevelse av tjänsten, frågor och eventuella synpunkter på förbättringar är av stor vikt. Tveka inte att kontakta oss på support@getdivide.se

Klicka på knappen nedan och följ instruktionerna för att ansöka om din kontokredit."

Konstigt att bara vissa får mejl och även dom som gjort intresseanmälan senare.
Dom kanske väljer slumpvis dom nya kunderna?

"Här kommer din exklusiva inbjudan till förlanseringen av Divide. Baserat på din intressanmälan erbjuder vi dig nu möjlighet att ansöka om en kontokredit. Med anledning av hög efterfrågan är kreditlimiten som högst 25 000 kr under förlanseringen.

Din upplevelse av tjänsten, frågor och eventuella synpunkter på förbättringar är av stor vikt. Tveka inte att kontakta oss på support@getdivide.se

Klicka på knappen nedan och följ instruktionerna för att ansöka om din kontokredit."
Har du hög årsinkomst?

Vad var det för sida du kom till när du klickade på knappen?

Kan de vara så att enbart dem som blivit preliminärt beviljade 250 000 endast får detta förlanseringserbjudande ? Kanske ett test för att se så allt funkar som det ska först innan dem får en hel drös med kunder ?;)

Det står i mailet att det endast är behränsat till 25:000, under förlanseringen. Har ni som accepterar erbjudandet kontrollerat att ni kan ansöka om höjning när förlanseringen är över? Så ni inte är låsta till bara 25:000. Som exempelvis viaconto som har max 20:000:- för befintliga kunder men nya kunder erbjuds 50:000

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp