Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Divide - Ny kontokredit

Vart beviljad 250.000kr när jag gjorde intresseanmälan.
Är stor skillnad på 25000kr o 250000 och får man sedan vänta ett år tönkte lösa skitlån men då avvaktar jag om jag skulle få detta mejl som du fått

De kanske inte kommer skicka mejl till någon utav oss som kommenterat denna tråden. Haha. Eller som har ett konto här. De kanske ser oss som en risk?

Är stor skillnad på 25000kr o 250000 och får man sedan vänta ett år tönkte lösa skitlån men då avvaktar jag om jag skulle få detta mejl som du fått
Som jag fattade de när ansökan var klar så stog de att man har möjlighet att höja när dom kommit igång ordentligt, lär juh märkas längre fram.
Men krav på 350.000kr i årslön var lite högt måste jag medge för att endast bevilja 25.000 i dagsläget.

25.000 pfft.
Det är ju lägre än vad typ slantar och dylikt har.
Då är detta plötsligt ointressant.

Är det bara jag som tycker att det är nå lurt med denna Lava16?
Om man betalar 550kr/månad i 4 år på en kontokredit på 25’kr, det blir en vinst på ca 1600kr. Väldigt dåligt utdelning måste jag säga. Nä, det är nått som inte stämmer här.

Jag är alltid skeptisk mot nya användare.
Samtidigt ser jag inte vad anledningen skulle vara till att hitta på ett mail :D?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp