Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Diskussion Deklaration 2017!

Jag anslöt mig till digital brevlåda i Kivra och har deklarerat den 21/3 har inte fått på papper, mina barn har ingen digital brevlåda och har fått pappersdeklaration.

har varit inne och petat lite för mycket skickade in min första deklaration 20 mars. Råkade gå in på skatteuträckning nu står det deklaration ändrad ej inskickad. Betyder la inte min första har gått åt skogen? har ju kvittot på den är inskickad.

Ja man hade ju fram till 26 mars på sig
Men först var det ju till 1 mars
Så frågan är ju om det kommer pappersdeklaration nu när man anslöt sig vid 26 mars

Kex jag blir lite osäker på om du kan få din skatteåterbäring nästa vecka för kravet på att man ska få det är att man inte ändrat något utan man ska bara godkänna och skicka in, så det är väl frågan om du bara har tittat igenom den eller om du ändrat något i det förtryckta då får du skatteåterbäringen till midsommar

Här kommer en pantad fråga...men jag måste ställa den ändå. Om jag har ett skuldsaldo på tex 5000 kr och ska få tillbaka tex 10000.... förstår att kfm tar det jag har i skuldsaldo direkt men kommer jag få resterande del utbetalt nästa vecka?

Här kommer en pantad fråga...men jag måste ställa den ändå. Om jag har ett skuldsaldo på tex 5000 kr och ska få tillbaka tex 10000.... förstår att kfm tar det jag har i skuldsaldo direkt men kommer jag få resterande del utbetalt nästa vecka?
".
Så här står det på KFM:s sida "Får du tillbaka mer pengar än vad du har i skuld hos oss kan Skatteverket betala ut resterande belopp till dig".

Ja resterande får du tillbaka
Först tar kfm sin del
Övetskjutande skatt går alltid till kfm först

Ja resterande får du tillbaka
Först tar kfm sin del
Övetskjutande skatt går alltid till kfm först
Tack för era svar. Och det är ingen risk att jag inte får dom utbetalda nästa vecka pga att endel ska gå till kfm?

Kan jag aldrig tänka mig
Du har inga ändringar gjort utan bara Skickat in då ska det inga problem vara

Har för mig att jag tidigare år har fått skattepengarna utbetalda ett par dagar tidigare än vad Skatteverket gått ut med att de ska komma. Minns jag fel, tro?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp