Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Diskussion Deklaration 2017!

Jag har fått massa brev från KF som jag hittills inte returnerat , detta för jag vill åt min skattebäring innan de. Nu undrar jag om jag lyckats, då det är 2 veckor kvar till skatteåterbäring och om jag nu skulle börja skriva på delgivning så har man väl två veckor på sig innan KF tar beslut och då borde skatteåterbäring trilla in på kontot innan dess ? Tacksam för svar

Om det bara är delgivningar är det lugnt

Har du fått några påminnelser ännu?

Ja flera påminnelser, men jag har inte skrivit på något ännu, och KF tar väl beslut i ett ärende först 2 veckor efter påskriven delgivning, påminnelse eller inte spelar väl ingen roll?

Ja flera påminnelser, men jag har inte skrivit på något ännu, och KF tar väl beslut i ett ärende först 2 veckor efter påskriven delgivning, påminnelse eller inte spelar väl ingen roll?
Tänkte närmast om du kunde förhala att skicka in, utan att riskera att en delgivningsman är på gång.

Om man skickar in sin deklaration nu och får pengar...då kan man väl sen begära omprövning för resor? Skickar man bara in på nytt då eller hur funkar det?

Går att göra ny deklaration på nätet också

Så här står det på Skatteverkets sida:
Så länge Skatteverket inte har hunnit besluta om din slutliga skatt räcker det att skicka in en komplettering på det du vill ändra. Vill du rätta en redan granskad deklaration ska du begära omprövning och redovisa de riktiga uppgifterna. Du kan använda blanketten Begäran om omprövning (SKV 6891) eller skriva ett brev. Begäran om omprövning skickar du till det skattekontor du tillhör.
I detta fall är ju deklarationen redan granskad och slutlig skatt redan beslutad, så hur kan man då göra ny deklaration på nätet?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp