Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

DinFinans.se - Viktig information

Pengarna kom till sist (efter nästan en vecka). Får vibbar av att de är på väg att gå omkull.

Fick ett mail i från dom i går. Dom har tydligen haft problem med någon underleverantör. Får se om pengarna dyker upp i dag.

Det är en ursäkt som de använt sig av tidigare också. Hoppas dina pengar kommer idag och att de skriver här på sidan och förklarar sig. Får också vibbar att något är på gång så man kanske inte kan hoppas på att få låna igen. Jag kommer att försöka få förlänga tills skattåterbäringen kommer sen kan jag lösa mitt lån, om inget händer med dem innan dess.
Jag trodde verkligen att de var något att hoppas på när både Paxo och Moneybuddy strular.

Någon som vet hur lång tid det brukar ta när dom betalar ut tills pengarna är på kontot. Har swedbank. Vilka tider brukar dom betala ut?

I vanliga fall brukar de åtminstone betala ut till nästa dag efter det att du blivit beviljad men som det är nu är det svårt att säga.

Dom skrev i mejlet att jag skulle få pengarna i dag. Bara att hoppas. Skulle behöva dom till kl 15 idag.

tizzar

Hej Tizzar fick du ett mail att pengarna var utbetalda eller fanns dom bara på kontot

Fick ett mejl till, sen så fanns pengarna på kontot

Mitt lån skulle vara utbeetalt i fredags men fortfarande inga pengar?? Och dom går inte att få tag i heller?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp