Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

DinFinans.se - Viktig information

BÄSTA KUND,

PGA AV STOR BELASTNING AV VÅRA SYSTEM HAR VI FÖR TILLFÄLLET INTE MÖJLIGHET ATT TA EMOT DIN ANSÖKAN, VAR VÄNLIG ATT FÖRSÖK IGEN SENARE.
VI JOBBAR FÖR FULLT MED ATT ÅTGÄRDA DETTA.
BÄSTA HÄLSNINGAR
DINFINANS.SE

Så har det stått 10 dagar nu.

Exakt.!!!!!!!!

Varför ska dom anmälas? Är väl så enkelt att dom lånat ut alla sina pengar , jag har fått lån där och många med andra ser jag. Så för mig känns dessa seriösa fick in mina pengar en söndag . Dom begärde både id och räkning och när dom fått detta så va pengarna inne direkt det kalla jag seriöst ialla fall. Ni är väl inte kreditvärdiga kanske det som är felet?

Varför ska dom anmälas? Är väl så enkelt att dom lånat ut alla sina pengar , jag har fått lån där och många med andra ser jag. Så för mig känns dessa seriösa fick in mina pengar en söndag . Dom begärde både id och räkning och när dom fått detta så va pengarna inne direkt det kalla jag seriöst ialla fall. Ni är väl inte kreditvärdiga kanske det som är felet?

Hej oregistrerade användare. Du har nog inte läst den andra tråden. Om du tycker att de är seriösa bara för att du tillhörde de lyckliga i lotteriet. Antar att du fick dina pengar förra söndage. Då betalade de fortfarande ut. Sedan dog det. Har varit i kontakt med dem flera gånger och de säger att jag är godkänd och att de ska höra av sig imorgon alt att pengarna ska finnas inne dagen efter....och det inte stämmer, då är de inte seriösa. Och förstår inte vad du menar med räkning. Jag känner igen din formulering från en annan tråd. Som också handlade om ett bolag som strular. Tycker att man behöver inte klanka på varandra här på forumet. Vi är ju alla i samma båt. Det finns många oärliga aktörer och det är bra att forumet finns så man kan varna för dem

Kallar inte dessa seriösa!!

Jag tycker ju att oavsett om de anser en kund kreditvärdig eller ej så är det dåligt skött att inte tala om det ,utan fortsätter att skicka ut mail om att svar kommer....och det är just detta att de inte kan ge ett besked eller inte och inte informerar de sökande som känns väldigt oseriöst! Jag sökte förra Måndagen, och det jag fått är att de mottagit ansökan och svar kommer på mail...sedan mailar jag dem 3 ggr och får då tillslut svar i Torsdags om att de ber mej om min förståelse för att de haft problem osv,och att jag skulle invänta mail som i Fredags!! Jag har forfarande inte hört något.Jag har betalat ansökningsavgiften och det har gjorts en kreditupplysning,då tycker jag att jag också har rätt till svar om jag är beviljad eller ej!! Så här beter man sig inte oavsett man tänker bevilja ett lån eller inte!
Då är det i mina ögon sett inte ett seriöst kreditbolag!

Vad hände med dessa?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp