Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

DinFinans.se - Viktig information

Ja allt verkar mycket konstigt med dem. Det är synd att der inte längre går in och svarar i denna tråd så vi som har lån hos dem får veta.

KK snart kanske?

Dom förstår inte hur mycket pengar som Nätlån och 38an tjänar på att köra sitt race? Det är ju den aktörerna som har funnits längst marknaden! Och dom är schystast också!

Är det någon som har tänkt förlänga sitt lån hos DinFinans denna månad? Har någon kontakt med dem på något sätt via mail, sms, chatt eller telefon? Har inte fått någon ny faktura sedan jag förlängde så jag får väl använda samma uppgifter som i mars.

Är det någon som har tänkt förlänga sitt lån hos DinFinans denna månad? Har någon kontakt med dem på något sätt via mail, sms, chatt eller telefon? Har inte fått någon ny faktura sedan jag förlängde så jag får väl använda samma uppgifter som i mars.
Fick svar idag via deras chattfunktion, ledningen har ändrat direktiven för förlängning dvs höjd avgift med 210 kronor så nu kostar de lika mycket att förlänga som räntan är när jag betalar tillbaka. Så detta lån måste lösas när skatteåterbäringen kommer. Ett lån på 5000 kostar nästan lika mycket att förlänga som ett lån på 10.0000 kronor hos Vivus kosrar att förlänga

Dom skulle kunna bedriva sin verksamhet med vinst då deras sida faktiskt är bra.
Om dom inför : Avbetalning mot avgift, förlängning för fallna faktura... Dvs när dom fått pengarna för förlängning (givetvis inom rimlig tid efter förfallodatumet) så förlängs det med 30 dagar from det ursprungliga förfallodatumet.

Det är ju så Nätlån, 38:an sköter sin verksamhet och det är också därför den bland dom
Äldsta aktörerna!

dinfinans inkasso

Hej.Någon som varit i kontakt med Chief Financial Services..som köper upp Din Finans
fodringar?? Tänker på om avbetalningsplaner genom dem varit möjliga?...

Jag mailade Chieffinancial om avbetalningsplan. Fick svar från dinfinans att de inte godkänner avbetalning. Troligen är det ett eget inkasso eller så vidarebefordrar de till dinfinans.

Chief Financial Services är ett factoringbolag som köper fakturor av företag. Vad jag kan se finns inga uppenbara kopplingar mellan dessa och Din Finans (Silverwik Investment Group AB) mer än att båda är belägna i Örebro.

Det är så oseriöst av ett företag att inte erbjuda avbetalningsplaner.

Jag menar hur ofta har dom som hamnar hos inkasso pengar att kunna lösa hela skulden?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp