Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

DinFinans.se - Viktig information

Dom svarar inte i telefon heller. Jag sökte i onsdags men inget mejl heller pengar än.

Sökte du igår eller onsdag förra veckan? Fick du lån beviljat när du sökte?

Jag skrev fel dag. Det var i Tisdags som jag sökte. Ja det var beviljat. Skumt.

Tyvärr är det inte första gången de gör så här att man inte får kontakt med dem har du mejlat deras support, ringt dem eller lämnat meddelande på kontaktsidan. Såg nu att chattfunktionen är borta från deras sida

Vet tyvärr inte vad jag kan råda dig till att göra. Såg nyss att chattfunktionen finns där igen men inte öppen men prova att lämna ett meddelande där ändå. Såg att Tizzar också sökt i tisdags men inte fått några pengar tråkigt för er båda. Har fram till nu tyckt att Din Finans varit den bättre av de nya långivarna men nu vet jag inte längre.

Dinfinans

Vad tråkigt detta är
Jag har inte haft problem med din finans
Supertrevliga och tillmötesgående
Trist om det blir pannkaka av detta lånföretag

Vad har hänt med Din Finans får inget svar varken på chatt, telefon,mejl, kontaktsidan. Är det någon som haft kontakt med dem denna vecka? Tacksam för svar!!

Fick ett mail i från dom i går. Dom har tydligen haft problem med någon underleverantör. Får se om pengarna dyker upp i dag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp