Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

gamar

Jag fick inget svar förrän jag mejde o frågade, Sökte ons kväll, fick svar på mitt mejl samma kväll. Men sedan igår vid 15.00 fick jag ett till mejl att mitt lån var beviljat o stod på kö för utbetalning. Och nyss kom pengarna. Mejla dem o fråga, de är snabba o svara.

Alla lånetagare väntar som gamar på ny aktör. Så fort det dyker upp en ny aktör så lånar ni som gamar och sedan väntar ni på nästa aktör för att kunna betala tillbaka.

Ni måste göra nåt annat så här kommer ni inte ur träsket. Jag lånade av min far som jag betalade tillbaka på 18 månader, nu e jag helt skuldfri.

och skyll inte på nystartade företag att de är bluff mm.. självklart vill väl inget företag förlora pengar på lågt kreditvärdiga personer??

Ta er i kragen och vakna!!

Jag har inte fått något svar än från supporten på min fråga varför jag blev nekad heller...

Seriöst eller oseriöst kan man ju fråga sig men somliga har fått pengar och andra väntar, ska bli spännande att följa fortsättningen på detta eller om det blir lika snabbt nedlagt på för mycket utbetalningar och för lite inkasseringar...

Ja, nu verkar de ha stängt för nya ansökningar i alla fall så kanske pengarna är slut.
Grattis till de som fått lite då...

Har du försökt söka idag eller hur vet du att de har stängt?

Detta är ett meddelande till de kunder hos DinFinans som har fått en godkänd ansökan men ännu inte fått pengar utbetalda till sitt konto.

Vi har problem med utbetalningar till banker som inte är Swedbank eller Nordea. Detta är något som vi jobbar stenhårt med att lösa.

Då belastningen på vårt system varit mycket hög har detta tagit längre tid än beräknat att åtgärda.

DinFinans ber om ursäkt för detta och hoppas på förståelse från DIG som kund.

Mer information meddelas via mail så fort vi kan!

Kollade jag också i Firefox står det ingenting men det går inte att gå vidare men i Intenet Explorer står det:

BÄSTA KUND,

PGA AV STOR BELASTNING AV VÅRA SYSTEM HAR VI FÖR TILLFÄLLET INTE MÖJLIGHET ATT TA EMOT DIN ANSÖKAN, VAR VÄNLIG ATT FÖRSÖK IGEN SENARE.

VI JOBBAR FÖR FULLT MED ATT ÅTGÄRDA DETTA.

BÄSTA HÄLSNINGAR
DINFINANS.SE

Alla lånetagare väntar som gamar på ny aktör. Så fort det dyker upp en ny aktör så lånar ni som gamar och sedan väntar ni på nästa aktör för att kunna betala tillbaka.

Ni måste göra nåt annat så här kommer ni inte ur träsket. Jag lånade av min far som jag betalade tillbaka på 18 månader, nu e jag helt skuldfri.

och skyll inte på nystartade företag att de är bluff mm.. självklart vill väl inget företag förlora pengar på lågt kreditvärdiga personer??

Ta er i kragen och vakna!!

Vad gör du på detta forum?

Till oregistrerad gäst och kallar oss gamar?.
Vad gör du på detta forum om du ändå inte tillför något

Jag håller med dig gran har inte varit aktiv så länge här på forumet men just idag tycker jag att det har varit många onödiga hårda kommentarer i flera trådar men denna person tar ändå första pris idag. Om man bara är ute efter att vara otrevlig kan man söka sig till något annat forum.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp