Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Citat:
Ursprungligen postat av Mr_abisko
Själv blev jag underkänd direkt efter att ha fyllt i verfieringskoden och tryckt OK, inget skuldsaldo men två anmärkningar har jag. Inkomst 350 000 kr.

När ska man använda E-leg då? är det i nästa skede om man uppfyller villkoren eller?
Borde inte lägga mig i men detta stämmer inte för så hade du varit godkänd!
Du har minst 4 anmärkningar annars hade du varit godkänd jag mailade supporter och frågade om deras villkor!
Inte ljuga för medlemmarna på forumet vi ska hjälpa varandra här!

Varför skulle jag ljuga? Jag fick svaret på min ansökan att jag inte uppfyllde villkoren och jag har 2 anmärkningar, en till Gothia Inkasso och en till smspengar, båda från november 2011. Inget skuldsaldo och en inkomst på över 300000 per år.

Jag har mailat de alldeles nyss så får jag se vad jag får för svar så ska jag gladeligen posta det här.

Någon som vet hur lång tid de tar att få besked. Ansökte igår och fick mejl imorse att dom återkommer inom kort med svar på mejl. Nu har de gått många timmar.

Någon som vet hur lång tid de tar att få besked. Ansökte igår och fick mejl imorse att dom återkommer inom kort med svar på mejl. Nu har de gått många timmar.

Ansökte också igår och har fortfarande inte fått besked. Mejlade dem i morse och fick svar att de hade stängt igår och bara haft öppet 20min idag, och att de skulle meddela inom kort. Fick sen samma mejl som dig. 4 h senare har jag fortfarande inte hört nåt. Segt!

dinfinans

Ansökte i torsdags kl 1100 och de tog us fredagen den 4 januari och har inte hört från de.Varken ja eller nej.

Det är märkligt hur dom inte kan lämna ett besked och inte svara på mail.

jaa...märkligt

Jag har förstått att det är många som fått vänta och väntar fortfarande,jag sökte vid ett-tiden..och det kom upp på skärmen att jag skulle få svar via mail om lånet godkänts eller ej !! Har inte fått något mail förstås! Undrar nu hur många som fått några pengar egentligen,det verkar som en del fått svar direkt på skärmen om det är godkänt eller ej oxå...? Stämmer det? Det verkar iaf väldigt kostigt detta! Att det tar sån tid att få svar.
Bara att vänta antar jag..

Hmm ja man kan ju hoppas man får svar under eftermiddagen.

Jag har fått mina pengar och de är inte bluff i alla fall

Mail på en Söndag

Fick detta mail igår Söndag:

Hej

Vi ber om ursäkt för dröjesmålet, din ansökan är nu GODKÄND.

Pengarna är utbetalda och finns på ditt konto i morgon (Måndag)

Men än har inga pengar anlänt

Samma här

Mailade dem igår

Fick detta svar

Pengarnas utbetalda men hann inte gång väg innan bryttiden så du ser som i morgon (måndag)

Med vänlig hälsning,
DinFinans.se

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp