Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Fick svar på skärmen

Att det var godkänt gjorde det via mobilen och att jag står i kö för utbetalning men inga pengar ännu. Gjorde ansökan igår vid 14 tiden har Handelsbanken

Kul att några fått pengar. Jag kommer nog inte få några, inga än iaf... Mailade flera ggr.. Inget svar överhuvudtaget!! Suck!

jag mailade för ca 1timme sedan, fick svar snabbt och då stod det att pengarna skulle komma idag,har swedbank

Tycker det är konstigt att en del får svar så snabbt. Vilken mailadress använder ni och ni som fått pengar eller besked om utbetalning, har ni alla ansökt med e-leg.

Hur kan alla få svar utom jag?? Konstigt värre!
Fick bekräftelsemail på allt redan igår vid 14 tiden.
Dom är verkligen odugliga!

Dinfinans

Jag har inte heller fått något svar varken via telefon eller mail.

Dinfinans

Har mailat och fick i svar att de har fått för många ansökningar och de skall jobba hela natten men de bekräftade inte om jag får lånet.

Jag skickade ett mail alldeles nyss och då skrev jag så här "Jag fick beviljat igår på skärmen och fick inget sms eller mail om det. och fick ett snabbt svar "om du vart beviljad och det stod så på skärmen så får du din pengar i kväll och vi betalar under helgen till swedbank och nordea

Hej,

ca 70% av alla ansökningar är idag utbetalda och alla kunder i Nordea / Swedbank kommer ha sina pengar under kvällen.

Övriga banker får de flest innan klockan 18:00 men tyvörr ha inte alla betalningar gått igenom systemet och dessa får vänta tills på måndag.

Bästa Hälsningar

Daniel, DinFinans.se

*
Detta svaret fick jag precis på mail...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp