Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Hur lång tid..

Hur långt efter ansökan fick ni besked om det var beviljat eller inte? tog det flera timmar? Fick ni besked via mail eller sms?
Tacksam för svar!

Dinfinans

Jag ansökte i går kl 10 och fortfarande ingen svar, jag försökte igen i dag men jag fick i svar att jag har ett aktivt lån hos de. Jag tycker det är konstigt att man inte får svar.

Hur kan du ha ett aktivt lån hos dem när de är alldeles nya??

Jag ansökte i går kl 10 och fortfarande ingen svar, jag försökte igen i dag men jag fick i svar att jag har ett aktivt lån hos de. Jag tycker det är konstigt att man inte får svar.

Det aktiva lånet är väl det du fick vid ansökan igår kl 10.

Jag fick inget svar förrän jag mejde o frågade, Sökte ons kväll, fick svar på mitt mejl samma kväll. Men sedan igår vid 15.00 fick jag ett till mejl att mitt lån var beviljat o stod på kö för utbetalning. Och nyss kom pengarna. Mejla dem o fråga, de är snabba o svara.

Svar på ansökan

Jag fick svar dirket på skärmen att det var godkänt... jag sökte igår kväll ca kl. 18.30...
men inga pengar ännu... men är det ingen mer som fått upp direkt på skärmen att det var godkänt??

De kanske menar att du har en aktiv ansökan hos dem som de inte hunnit besvara när jag tänker efter.

Jag fick dubbla lån utbetalda, de säger att jag sökt två o blivit beviljad två.

Dinfinans

Hur kan det vara möjligt, de kan inte betala dubbal lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp