Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

dinfinans.se nytt lån

Som hört el fått pengar idag? Kanske det är dags att bojkotta dinfinans nu,en gång för alla
då de håller på så här och godkänner lån efter 2 veckors väntan för att sedan inte betala ut
eller höra av sig ytterligare då de fått bekräftat via mail att man fortf vill ha lånet,det var ju de själva som gjorde den förfrågan,huruvida man fortf ville ha lånet eller ej!

Inget hört eller pengar sett. Är idag 1 vecka sen jag svarade på deras mail om man fortfarande var intresserad.

din finans

Varför stänger de inte sajten då, jag förstår inte varför de har startat överhuvudtaget.

dinfinans

Håller med,,varför stänger man inte??Har aldrig varit med om nåt liknande,och då har jag tagit många smslån (tyvärr...) men aldrig stött på detta strul förut!!

jag fick mina pengar och betalade tillbaka lånet tänkte låna om nu men nu verkar det ju stendött.:(.... Typiskt att jag skyndade mig betala tillbaka..

nope inga pengar här heller trots godkänd ansökan o svarat på deras mejl att man fortfarande va intresserad.

samma här..

Godkänd...inga pengar...inte hört ett ljud sen jag mailade om att jag fortf va intresserad!!De kunde ju lika gärna struntat i att skicka ut "godkänd" mailet,för nu går man ju o väntar igen..!

Ingen som hört något från dessa skojjare? Svarade ja på att jag fortfarande ville ha lånet. Men inte ett pip från dom.

inte ett ljud...

Samma här...Inte heller hört nåt!! Har mailat dem, men inge svar om när de tänkt betala ut mitt "GODKÄNDA" ...lån!!! Märkligt är det!

Inget nytt med dessa skojare?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp