Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Det gick vägen och snabbt med

Hmmm. Jag har också credway o det brukar inte vara problem med att ta ut...

Ja, konstigt. Och sökte slantar som också ska vara billigare än vissa andra men det står bara och snurrar på ”få besked”
Jag har mejlat credway och frågat iallafall och sagt att jag hellre vänder mig dit än till andra dyrare.

Jag hade 45 000 på betalkoll och hade använt allt till räkningar och inte fått första fakturan än men nu när jag loggade in kunde jag höja gränsen till 50 000 så nu har jag 15000 till räkningar, mat och bensin till februarilönen kommer. Klarar mig alltså. Phew.

Idag fick jag 20 000 på Frogtail som jag förstått ska ha mycket bättre ränta än både Ferratum och Everyday+. Jag kan skrapa ihop till att betala av hela Everyday+ på 24 000 eller betala hela Ferratum på 12 000 och resterande 8000 på Everyday+, vet ni vilket av dessa lån som är elakast? Har känt att båda är dyra... strategi behövs.
Betala Everydayplus helt imorgon gör att jag slipper räkning på 2500 kronor i februari
Betala Ferratum på 12000 minskar utgifter med 1500 i februari men 8000 på everydayplus tror jag inte uppgår till 1000...
Så Everyday+ borde vara smartare? Det vore skönt att betala av Ferratum med...

Frogtail på 20 000 kostar 2071 kronor i månaden för mig och betalas tillbaka på ett år, 24 852 kronor sammanlagt av att få 20 000 borde vara billigare än att delbetala på Everydayplus/Ferratum i flera år och det knappt går ner.

Idag är det tungt för hur jag än räknar på det kommer jag aldrig komma ur skiten. Min enda chans är om jag lyckas sälja otroligt mycket. Tappar nästan lusten.

Idag är det tungt för hur jag än räknar på det kommer jag aldrig komma ur skiten. Min enda chans är om jag lyckas sälja otroligt mycket. Tappar nästan lusten.

Ge inte upp, du fixar det! Så mycket energi och jobb du lagt på detta så det måste gå vägen. Jag håller tummarna för dig! ❤️

Håll ut Lilaros! Angående Ferratum/Everydaplus så tycker jag Ferratum ska bort för det försvinner typ aldrig....men det beror ju på hur stort behov du har av någon extra tusenlapp i februari.

Håll ut Lilaros! Angående Ferratum/Everydaplus så tycker jag Ferratum ska bort för det försvinner typ aldrig....men det beror ju på hur stort behov du har av någon extra tusenlapp i februari.

Tack för tipset! Tror det kan stämma, betalat 13 000 bara i ränta från mars till december förra året och knappt tagit ut något och lånet är rätt stilla runt 15.0

Ge inte upp, du fixar det! Så mycket energi och jobb du lagt på detta så det måste gå vägen. Jag håller tummarna för dig! ❤️

Tack!!!! Ja men gud vad mycket 300 000 är när man inte får in några stora summor pengar. Skulle kopiera hjärtat men fattar inte hur man gör på telefonen. :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp