- Meddelanden
- 129
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 337
Min poäng var inte om du kunde plugga under graviditet eller ej eller om du kan ha barn samtidigt som du pluggar. Min poäng var att du troligen inte får ett chefsjobb imorgon om du snart ska föda barn och att du därför hinner sälja saker för kursavgiften istället för att belåna dig mer.
Ditt svar gör dock att jag har mindre intresse av att försöka ge några välmenande råd - lägger hellre den energin på människor med god ton i samtalet.
Ditt svar gör dock att jag har mindre intresse av att försöka ge några välmenande råd - lägger hellre den energin på människor med god ton i samtalet.
Det här ska vara en trevlig plats. Lånforum är viktigt för mig och såna där spydigheter och "lilla gumman" härskartekniker får mig att vilja fly och jag vill inte det för jag älskar många av er här och tänker inte låta en elak person förstöra min trevliga plats. Jag vill gärna skriva av mig men jag avreggar mig från lånforum om jag får ett enda mer uns skit för jag kämpar j_vligt hårt för att sköta mitt liv så perfekt jag bara kan och vill inte ha energitjuvar som ska lära mig saker. Jag vet själv vad jag gör.
. Ibland misstolkar man tonen och andemening på forum och i text. Ha en trevlig Onsdag båda 2. Heipa