Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Blev nervöst värre tidigare i kväll. Skulle en snabbis på gubbdagisaffär och köpa lim.
För första gången på rätt många år blev jag stoppad av polis, med blåljus och allt.

Visade sig dessutom vara lokala insatsstyrkan som slog stopp på mig. Dom hade sett mig(och att det var jag) i en rondell och ville passa på att önska gott nytt år.

Medföljande barn kommer leva på det där länge.

Hade kunnat bli ännu nervösare om dom fick för sig att utmäta din bil:D

...om de fått för sig att biträda Kronofogden med att säkerställa egendom efter utmätning...

(eftersom alla fullkomligt älskar när man märker ord i allmänhet och rent juridiskt i synnerhet) ;)

Ja framförallt hade jag blivit förvånad om dom hittat några registrerade skulder.

Nyårsönskningar och lite prat om ett gemensamt event vi ska ha efter nyår bara.

Blev nervöst värre tidigare i kväll. Skulle en snabbis på gubbdagisaffär och köpa lim.
För första gången på rätt många år blev jag stoppad av polis, med blåljus och allt.

Visade sig dessutom vara lokala insatsstyrkan som slog stopp på mig. Dom hade sett mig(och att det var jag) i en rondell och ville passa på att önska gott nytt år.

Gubbdagisaffär = biltema? ;)

Man får tydligen inte sälja hjärtstartare som privatperson på Blocket/Tradera.

Måste vara för att så många stulna säljs.

Tveksamt att de följde trafikförordningen kapitel 11.
Rolig grej trotts eventuell tjänstefel :)

Man får tydligen inte sälja hjärtstartare som privatperson på Blocket/Tradera.

Måste vara för att så många stulna säljs.

Det skulle vara min gissning.
När vi drog fram våran hjärtstartare i skarpt läge på kontoret var den stendöd..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp