Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Blev långt svar på enkel fråga där.
Stod med inte i artikeln förstår jag det som. Räcker för mig.

Om du har problem med långa svar och inlägg vilket du generellt tycks ha så är nog forum fel ställe att tillbringa tid på.
Pekböcker kanske är lämpligare eller chatt och tiktok :D

Sett att du ofta påpekar folks längd på inlägg. Men kvalitéen hade generellt på forumet varit högre om man istället för halvtaskiga onliners tog sig tiden att faktiskt skriva saker och ting ordentligt.

Om du har problem med långa svar och inlägg vilket du generellt tycks ha så är nog forum fel ställe att tillbringa tid på.
Pekböcker kanske är lämpligare eller chatt och tiktok :D

Sett att du ofta påpekar folks längd på inlägg. Men kvalitéen hade generellt på forumet varit högre om man istället för halvtaskiga onliners tog sig tiden att faktiskt skriva saker och ting ordentligt.
Fräscht kränkande inlägg av dig. Tack.

Fräscht kränkande inlägg av dig. Tack.

Med tanke på att du i flera trådar haft synpunkter på längden inlägg både "Midsommar" och "Lånautanpapper" skrivit och nu återigen har det så tycker jag inte att offerkoftan klär dig särskilt väl :D

Är inte ofta man behöver till tranemo och tur är väl det.
Vilken god jul dom ska ha haft där, inte ens fått använda kranvattnet till dusch eller mat på julafton.
Hyfsat sårbart.

Är inte ofta man behöver till tranemo och tur är väl det.
Vilken god jul dom ska ha haft där, inte ens fått använda kranvattnet till dusch eller mat på julafton.
Hyfsat sårbart.
Man fick ju MSBs broschyr strax innan jul så folk borde ju ha fyllt upp dunkar med vatten i god tid :p.

Man fick ju MSBs broschyr strax innan jul så folk borde ju ha fyllt upp dunkar med vatten i god tid :p.
Sant, dom borde klarar sig fint.
Snällt av dom att öppna badhuset för dusch igår.

Det var väl ett par städer, Östersund och Sollefteå/Skellefteå(som jag aldrig kommer kunna särskilja)som fick koka vatten flera månader för några år sedan efter dom fått nåt skit i vattnet.

Sant, dom borde klarar sig fint.
Snällt av dom att öppna badhuset för dusch igår.

Det var väl ett par städer, Östersund och Sollefteå/Skellefteå(som jag aldrig kommer kunna särskilja)som fick koka vatten flera månader för några år sedan efter dom fått nåt skit i vattnet.
Skellefteå, Guldstaden...Västerbottenskusten ;)
Sollefteå söt liten stad i V-Norrland där skidlandslaget brukar träna i backarna upp till Hallstaberget.

Skellefteå, Guldstaden...Västerbottenskusten ;)
Sollefteå söt liten stad i V-Norrland där skidlandslaget brukar träna i backarna upp till Hallstaberget.

Vet inte om det blir bättre. Liknande namn. Bägge håller på sport och ligger i län som heter något på väster.

Vet inte om det blir bättre. Liknande namn. Bägge håller på sport och ligger i län som heter något på väster.
Jag förstår förvirringen. Men Nortvolt kanske är en ledtråd till Skellefteå el "Skelläfte" som vi säger här.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp