Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Är det inte hårda återbetalningskrav också?

Minns jag rätt ger dom avbetalningsplaner, max 12 månader oavsett kravsumma. Det går över till KFM utan delgivningar och sånt, utan ramlar över precis som skatteskulder.

Du ska ju fuskat ganska hårt för det ska bli ett problem. Har säkert något fel på någon timme för mig men kan likväl att jag fått för lite.

fattar dock inte hur VAB funkar, förra månaden hade jag 16h över två dagar denna månad hade jag 20h fördelat över 3dagar.

Det resulterade i samma peng på kronan. Om någon kan förklara det vore grymt.

Inte heltidstjänst i botten?

fattar dock inte hur VAB funkar, förra månaden hade jag 16h över två dagar denna månad hade jag 20h fördelat över 3dagar.

Allt är ett jävla krångel med försäkringskassan att jag hellre är utan dom pengarna när barnen är sjuka utan tar det istället som jobb hemifrån.

Fick dessutom återkrav för att du inte får ta föräldrardagar om du bara tar en lördag+söndag men om du tar fredag+lördag+söndag går det bra. Omöjligt att veta detta med sitt första barn.

Detta gäller dock inte "lägstadagarna" dessa får du ta på bara lördag+söndag haha. Liksom va fan.

Allt är ett jävla krångel med försäkringskassan att jag hellre är utan dom pengarna när barnen är sjuka utan tar det istället som jobb hemifrån.

Fick dessutom återkrav för att du inte får ta föräldrardagar om du bara tar en lördag+söndag men om du tar fredag+lördag+söndag går det bra. Omöjligt att veta detta med sitt första barn.

Detta gäller dock inte "lägstadagarna" dessa får du ta på bara lördag+söndag haha. Liksom va fan.

Det med föräldrapenning på helger säger väl den till och med till på när man ansöker?

Har fått felutbetalt från FK en gång, fick en heldag i stället för en halvdag, jag ändrade typ 3-4 dagar innan utbetalningen men det hann dom inte med att fixa. Inte hört något om återbetalning där ännu, antar dom struntade i det, det måste vara 5-7 år sedan typ.

Att det är krångligt är för att det är så flexibelt, man kan göra på så många olika sätt.

Gav bort dessa lägsta dagarna. Har ändå inte råd plocka ut dom ansåg jag. Kan inte ta ut dom på en skuldsanering

exet har plockat ut dom på något sätt.
Ska göra en omprövning nu snart, fått högre lön men samtidigt ensam vårdnad osv.

Hållit på omprövning för juristen lär kosta en del.

Jag jobbar hemifrån när det är möjligt när jag vabbar. Men så liten ännu så svårt hon sköter sig själv. Sedan blir dom ju gärna hemskickade med en kråka på tvären ibland. Men inte i närheten av covid för då var det hela tiden

Gav bort dessa lägsta dagarna. Har ändå inte råd plocka ut dom ansåg jag. Kan inte ta ut dom på en skuldsanering

exet har plockat ut dom på något sätt.
Ska göra en omprövning nu snart, fått högre lön men samtidigt ensam vårdnad osv.

Hållit på omprövning för juristen lär kosta en del.

Jag jobbar hemifrån när det är möjligt när jag vabbar. Men så liten ännu så svårt hon sköter sig själv. Sedan blir dom ju gärna hemskickade med en kråka på tvären ibland. Men inte i närheten av covid för då var det hela tiden

Vilken jurist?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp