Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Nu ska vi inte skrämma upp folk. KF kommer inte hem till dig och tar din burmakatt eller renrasiga schäffer bara för att du har en skuld.
Om du däremot är en uppfödare och har en kennel så kan dom nog ta nya kullar om dom anser det vara värt besväret med att sälja hundarna själv.

Jag får mycket gnäll över att svarat på mer än frågan, då testar jag att svara på frågan som ställs och inget annat..
Och då är svaret ja det går.

Jag läste igår att man utmätte massa exklusiva prylar ifrån den familjen som tog en springnota på Atmosfär i Malmö.

Jag läste igår att man utmätte massa exklusiva prylar ifrån den familjen som tog en springnota på Atmosfär i Malmö.
Låter rimligt, dock kanske det inte var för just den skulden? Dom har garanterat ställt till med bekymmer på flera håll ;).

Låter rimligt, dock kanske det inte var för just den skulden? Dom har garanterat ställt till med bekymmer på flera håll ;).
Utmätningen sker för alla skulder som är färdig att verkställa.

Utmätningen sker för alla skulder som är färdig att verkställa.
Det är bra :tummen:. Kan verkställande ansökas om samtidigt som betalningsföreläggande? Eller är det först vid utslag?
Bara lite nyfiken…och intresserad :).

Det är bra :tummen:. Kan verkställande ansökas om samtidigt som betalningsföreläggande? Eller är det först vid utslag?
Man kan ansöka om verkställighet när man har en exekutionstitel.
Betalningsföreläggande och dom från tingsrätt utgör de vanligaste.

Nyfiken fråga. Vart hamnar man ungefär idag på om man har ca 420 tusen i årslön, fastjobb osv utan några ff eller lån. Säg ett lån på 300 tusen. Vart borde ränta hamna på ungefär?

Det går att göra samtidigt, då förs utslaget över till verkställighet direkt.
På blanketten man kan använda finns det kryssrutor för begär verkställighet resp begär inte.
Långt över 99% begär inte verkställighet direkt.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp