- Meddelanden
- 31 499
- Mottagna reaktioner
- 16 519
- Poäng
- 11 977
Då tas den upp I deklarationen året efter du säljer, blir som en del av ditt underskott av kapitalVP-tjänst på Swedbank. Det är vanlig depå tror jag.
Då tas den upp I deklarationen året efter du säljer, blir som en del av ditt underskott av kapitalVP-tjänst på Swedbank. Det är vanlig depå tror jag.
Fascinerande hur det ha gått för vissa bolag.
Minns att jag sålde av vid 105:-
Nej min pump beter sig bra, haft andra problem. Löste genom att söka om och om och om igen till man löst det.Är det någon här på forumet som jobbar inom sjukvården alternativt haft dessa bekymmer?
Jag plågas konstant utav dubbelslag/extraslag. Det är ingenting som är farligt och jag har kollat upp det hos kardiologer med EKG osv. Men det är ju ett jävla helvete att jag dubbelslag konstant under en dag för det skapar ju som ni säkert kan förstå orolig känsla där man tror att pumpen ska lägga av och jur mer man tänker på det desto mer intensivt blir det. Alla människor har dubbelslag men jag har det hela tiden tycker jag. Fått betablockerare på recept men dom hjälper noll och ingenting.
Någon som haft bekymmer med detta? Hur löste ni det?
Är det någon här på forumet som jobbar inom sjukvården alternativt haft dessa bekymmer?
Jag plågas konstant utav dubbelslag/extraslag. Det är ingenting som är farligt och jag har kollat upp det hos kardiologer med EKG osv. Men det är ju ett jävla helvete att jag dubbelslag konstant under en dag för det skapar ju som ni säkert kan förstå orolig känsla där man tror att pumpen ska lägga av och jur mer man tänker på det desto mer intensivt blir det. Alla människor har dubbelslag men jag har det hela tiden tycker jag. Fått betablockerare på recept men dom hjälper noll och ingenting.
Någon som haft bekymmer med detta? Hur löste ni det?
Låter helt ärligt som att problemet är psykiskt. Om t o m kardiologer uteslutit att det är något fel så kan du nog känna dig lugn.
Jag tror att det är stressrelaterat mycket riktigt. Jag tror inte det är farligt men det är ju ganska jobbigt.