- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Protokollet över auktionen kan begäras ut.. om det maskas något vet jag inte.Det knepiga är ju att om man vinner så blir det väl offentligt vem som har vunnit.
Protokollet över auktionen kan begäras ut.. om det maskas något vet jag inte.Det knepiga är ju att om man vinner så blir det väl offentligt vem som har vunnit.
Låter som modern tarmsköljningHär startade någon igång en 10dagars juicefasta, som börjar med saltvattenflush. Några tsk havssalt upplöst i ljummet vatten. Men nåt projekt behövde jag ha![]()
Det är vad saltvattenflushen är ja, men går igenom hela systemet. Och sen är tanken då att kroppen lättare ska ta åt sig näringen i juicerna. Ska bli spännande, har startat juicefasta ett par gånger tidigare men gett upp. Så nu är det pannben som gäller!Låter som modern tarmsköljning
Pannbensfasta?Det är vad saltvattenflushen är ja, men går igenom hela systemet. Och sen är tanken då att kroppen lättare ska ta åt sig näringen i juicerna. Ska bli spännande, har startat juicefasta ett par gånger tidigare men gett upp. Så nu är det pannben som gäller!
Saltvattenflush är nåt annat. Dom laxermedel jag känner till ger ofta kramper och annat. Detta är mer som att milt men effektivt spola igenom hela systemet med en duschslang. Ja ska man leva på bara frukt och grönsaksjuicer i 10 dar lär det gå åt pannben. I synnerhet när dom gamle på jobbet fortsatt ska ha sina alla måltider, fikor och efterrätterPannbensfasta?
Testa laxabon annars. Då blir det fart

Alla dessa attacker och krig är fruktansvärda verkligen, det sista världen behöver är mer av dom”Konflikten” i Israel ser ut att eskalera. Fy fasen!

Nae.. De kommer lugna sig.. Läser man på diverse andra stora forum relaterat kring detta är det mestadels spel för gallerierna.”Konflikten” i Israel ser ut att eskalera. Fy fasen!
Ingen vinner på detta i slutändan.Och så avslutade samma någon juicefastan. En vacker dag kanske jag lär mig att inte svara på varenda jäkla idé min hjärna kommer med. Japp, under ADHD-utredning, om någon misstänkte detHär startade någon igång en 10dagars juicefasta, som börjar med saltvattenflush. Några tsk havssalt upplöst i ljummet vatten. Men nåt projekt behövde jag ha![]()