Frölunda - Skellefteå!!!Då var det fredag!
Det beror på hur mycket sent. Sen är det olika ersättningsnivåer. Finns att läsa på SJs sida.Kollar jag med. Hoppas Frölunda nyper denna!
En fråga, har man någon rättighet/kompensation om ens tåg (SJ) är sent? Hur funkar det?
Inte jag heller. Får inteJag tror... Jag inte kommer lägga ett bud...
![]()
Kronofogden säljer ”Rävring”– tillhörde gängtopp
Nu säljer Kronofogden en så kallad ”Rävring” på auktion. Ringen tillhörde en gängtopp – och är en symbol för det ökända nätverket Foxtrot. – Jag är ju tudelad iwww.aftonbladet.se
![]()
Den är faktiskt rätt fin, men jag skulle aldrig våga bära den, eller förmå mig med tanke på vad det står förJag tror... Jag inte kommer lägga ett bud...
![]()
Kronofogden säljer ”Rävring”– tillhörde gängtopp
Nu säljer Kronofogden en så kallad ”Rävring” på auktion. Ringen tillhörde en gängtopp – och är en symbol för det ökända nätverket Foxtrot. – Jag är ju tudelad iwww.aftonbladet.se
![]()
Aha, anställda får inte buda på KFM:s auktioner överhuvudtaget, eller bara vissa auktioner?Inte jag heller. Får inte
.Den är faktiskt rätt fin, men jag skulle aldrig våga bära den, eller förmå mig med tanke på vad det står för![]()
Inga.Aha, anställda får inte buda på KFM:s auktioner överhuvudtaget, eller bara vissa auktioner?
Är anledningen att en anställd inte skall göra en utmätning för att sedan köpa det själv, lite överdrivet förklarat, ”utmäta egendom för egen vinning”?
Sen förstår jag att det kanske inte ser så bra ut att köpa någon man har gjort utmätning på, moraliskt fel kanske.