Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Då lär alla som hade lån där i fjol få vänta på skatteåterbäringen antar jag..
Jag såg ett mailsvar från dom som en annan hade fått och enligt det så skulle sevenday rätta till det åt sina kunder. Jag får alltid tillbaka min återbäring sent så gör ingen skillnad för min del.

Jag såg ett mailsvar från dom som en annan hade fått och enligt det så skulle sevenday rätta till det åt sina kunder. Jag får alltid tillbaka min återbäring sent så gör ingen skillnad för min del.
Nej huvudsaken är väl att det kommer, men det är inte så det brukar låta här..

Håll oss uppdaterade :)
Jorå, jag slog en pling! Men de var svårt och säga. Hon sa att de tar in ca 35 st. Ansökningstiden var inte ute ännu, 15 maj är sista dag. Förra året var det 210 ansökningar men hon kunde tyvärr inte få fram hur många som var behöriga. Det hon tipsade om var att när kursen blir fylld av behöriga så kommer per automatik en urvalsprocess igång och då skickas urvalsprov ut. Så länge jag inte får något sådant ser det ”lovande” ut, eftersom då har man inte kommit upp i antalet fulla platser ännu. Men som sagt, ett tag kvar, mycket kan hända. Hoppas de går vägen trots allt! :)
Tack för tipset!!

Jorå, jag slog en pling! Men de var svårt och säga. Hon sa att de tar in ca 35 st. Ansökningstiden var inte ute ännu, 15 maj är sista dag. Förra året var det 210 ansökningar men hon kunde tyvärr inte få fram hur många som var behöriga. Det hon tipsade om var att när kursen blir fylld av behöriga så kommer per automatik en urvalsprocess igång och då skickas urvalsprov ut. Så länge jag inte får något sådant ser det ”lovande” ut, eftersom då har man inte kommit upp i antalet fulla platser ännu. Men som sagt, ett tag kvar, mycket kan hända. Hoppas de går vägen trots allt! :)
Tack för tipset!!
Tänk på att en del alltid hoppar av också.

Jag kom förra året in på hälften av de jag sökte. En av dom slank jag in som reserv så man kan leva på hoppet ett bra tag in på sommaren. Sök många olika är mitt tips. En annan variant är att skräddarsy din egen utbildning med kortare kurser. Jag gör lite ev ett mellanting.

Tänk på att en del alltid hoppar av också.

Jag kom förra året in på hälften av de jag sökte. En av dom slank jag in som reserv så man kan leva på hoppet ett bra tag in på sommaren. Sök många olika är mitt tips. En annan variant är att skräddarsy din egen utbildning med kortare kurser. Jag gör lite ev ett mellanting.
Tack! Jag har sökt 3 stycken så hoppas att de kan räcka. Men de känns hoppfullt när du lyckades komma in! :)

Skulle kolla inbetalningar som gjorts till KFM under förra året då jag hade löneutmätning, men kan inte se på en enda av mina skulder att inbetalning har skett på någon av dem... Hur kan det komma sig? Har mailat KFM givetvis, men kanske någon här har koll på vart mina pengar tog vägen :- )

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp