Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Jag vill aldrig minnas att området någonsin har varit instängslat eller på annat sätt otillgängligt. Har varit där ute många gånger, dels nyttjat deras spa anläggning och även ätit i restaurangen.

En gated community enl amerikanska mått är ett område som är onåbar för obehöriga. Många gånger finns en mur alternativt ett stängsel uppsatt runt området och man kan bara köra in i området via vakter som bevakar in/utvägarna.
Deras spa och restaurang var för allmänheten men in till bostäderna var det låsta dörrar och inhägnade gårdar dvs inte tillgängligt för obehöriga.

Låter mest som du är avundsjuk

Avundsjuk? Nej, jag är inte så driven vad gäller pengar men vill du tro det är så det okej. Däremot är det tråkigt att folk röstar för massinvandring, men de vill inte ha det i sina kvarter utan det går bra men hos någon annan. Hyckleri är det.

Jag följde debatterna i Stockholm när de ville öppna flyktingförvaring i vissa områden, finare områden. Blev ett galet liv på tanterna och gubbarna som röstar moderaterna där. Var är medmänskligheten då? Nej, då överklagar man och skyller på det ena och det tredje.

Det är smutsmänniskor som hycklar. Sen när det blir riktigt illa så flyr de till Spanien och lämnar det sjunkande skeppet som de bidragit till att sänka.

Avundsjuk? Nej, jag är inte så driven vad gäller pengar men vill du tro det är så det okej. Däremot är det tråkigt att folk röstar för massinvandring, men de vill inte ha det i sina kvarter utan det går bra men hos någon annan. Hyckleri är det.

Jag följde debatterna i Stockholm när de ville öppna flyktingförvaring i vissa områden, finare områden. Blev ett galet liv på tanterna och gubbarna som röstar moderaterna där. Var är medmänskligheten då? Nej, då överklagar man och skyller på det ena och det tredje.

Det är smutsmänniskor som hycklar. Sen när det blir riktigt illa så flyr de till Spanien och lämnar det sjunkande skeppet som de bidragit till att sänka.
Det gör ont, men jag håller med Dig i allt Du skriver… hyckleriet flödar i detta land !

Vi får släppa politiska diskussionen här

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp