- Meddelanden
- 6 108
- Mottagna reaktioner
- 6 392
- Poäng
- 3 937
Exakt så ja.95% av lägenheterna ligger inte i spabyggnaden, utan är helt vanliga flerbostadshus.
Exakt så ja.95% av lägenheterna ligger inte i spabyggnaden, utan är helt vanliga flerbostadshus.
Ok, min bodde intill spabyggnaden.95% av lägenheterna ligger inte i spabyggnaden, utan är helt vanliga flerbostadshus.
Det där är en djungel jag inte skulle tordas lita på ett svar härifrån på.En fråga om försäkringskassan!
Min sambo studerade hela 2023.
Hon är klar med sin skola i maj, alltså snart. Men, det hon gör är att hon jobbar i vikariebanken. I januari jobbade hon t.e.x. hela månaden, i februari ska hon jobba två veckor.
Men om hon hade tänkt att jobba nästa vecka (men inte schemalagd eftersom hon lägger in sina timmar själv) får hon då VABBA eller är det förbjudet då hon inte är anställd på heltid och inte var schemalagd att jobba just dessa dagar?
Jag hoppas innerligt att det löser sig för dig.Hej!
Har skulder på 1.2milj. Och ser ingen ljusning. Varit sjukskriven 1.3månader. Och i januari fick jag inga pengar alls, inte ens soc vill hjälpa mig med hyran, fick avslag hos dem idag. Livet känns mörkt och har bara mig själv att skylla. Usch att man satt sig i denna situation.
Kämpa på alla där ute som har det tufft. ❤️❤️

Tack snällaJag hoppas innerligt att det löser sig för dig.![]()
Bara när hon är schemalagd kan hon vabba. Det räcker inte med att hon tänkt jobba. Vi har haft samma problem här : )En fråga om försäkringskassan!
Min sambo studerade hela 2023.
Hon är klar med sin skola i maj, alltså snart. Men, det hon gör är att hon jobbar i vikariebanken. I januari jobbade hon t.e.x. hela månaden, i februari ska hon jobba två veckor.
Men om hon hade tänkt att jobba nästa vecka (men inte schemalagd eftersom hon lägger in sina timmar själv) får hon då VABBA eller är det förbjudet då hon inte är anställd på heltid och inte var schemalagd att jobba just dessa dagar?