- Meddelanden
- 10 135
- Mottagna reaktioner
- 6 668
- Poäng
- 4 477
Jag skämtade bara, jag vet att du har huvudet på skaft.Nä betalar extraskatt för att undvika kvarskatt till varje pris.

Jag skämtade bara, jag vet att du har huvudet på skaft.Nä betalar extraskatt för att undvika kvarskatt till varje pris.

Försöker i alla fallJag skämtade bara, jag vet att du har huvudet på skaft.![]()

Statligt?Japp, jag hade 45 på min senaste anställning.
Nej, privat företag. Väldigt bra pensionsvillkor också. Just de jättebra pensionsvillkoren gjorde att jag slutade min anställning, eftersom jag hade tillräckligt med pensionskapital för att gå i pension i förtid, för att starta eget, så det var kontraproduktivt kan man säga.Statligt?
Välkommet besked. Hoppas på en liten sänkning (eller två) under 2024Ingen höjning av styrräntan. Alltid något.
Fick gå hem i natt då det var för halt att cykla, slutade 01.30 och var hemma 04.20.

Ja det är fantastiskt!@annlo hur fort skaffade ni er bil ?
Jag skaffade min senaste mobil 2016 och är evigt tacksam att den har fungerat under hela skuldsaneringen, men idag beställde jag en ny telefon (7600kr från sparkontot). Underbart att se en ny början på livet igen!![]()
![]()

Vi var klar i maj-17 och efter ca 1 månad, i juni så bytte vi in vår trotjänare som vi ägt i 9 år mot en nästan ny trotjänare av samma märke@annlo
Jag skaffade min senaste mobil 2016 och är evigt tacksam att den har fungerat under hela skuldsaneringen, men idag beställde jag en ny telefon (7600kr från sparkontot). Underbart att se en ny början på livet igen!![]()
![]()