Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Någon som har Collector och kanske gjort likadant? Jag fick ju ett samlingslån på 450k via dom i torsdags förra veckan, om jag skulle ringa dom nu och fråga ifall dom kan betala av ytterligare 50k alltså är lånet 500k via dom kör dom på samma Uc? Innan ansökan och enligt deras indikator så stod det att jag kunde låna 500k. Ska ringa dem kl 10 när dom öppnar och säga typ att jag missade en räkning och kolla ifall dom kan betala den eller utöka till 500.

Ingen kreditupplysning för Handelsbanken Mastercard utan kredit.
Här står det att det tas en kreditupplysning.

Jag bekräftar att jag läst och godkänner följande villkor: Allmänna villkor för konton och betaltjänster - privat (pdf) Prislista betalkonton och betaltjänster Privat. Jag är också medveten om att en kreditupplysning kommer att tas.

Det står bara Handelsbanken Bankkort Debit.
Således ingen vidare bra svar på din fråga men kortet fick
jag efter ett par dagar och utan upplysning.

Min mamma var med i en sådan "grupp" där alla gav pengar till ngn annan i gruppen, efter en bestämd ordning och det funkade bra eftersom gruppen bestod av kollegor och grannar. Det var som ett lån utan ränta.

Jag såg inslaget på svt och genast fick jag klump i magen och fick lite svårt att andas, särskilt när jag såg alla vita kuverten med Kfm loggan på... usch, blev helt enkelt påmind om tiden när det var som värst!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp