Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Det måste vara en extra trist situation om man får bilen värd kanske 100000 utmätt och pengarna som flyter in kommer knappt täcka räntorna för tiden som går mellan utmätning och försäljning..

Det måste vara en extra trist situation om man får bilen värd kanske 100000 utmätt och pengarna som flyter in kommer knappt täcka räntorna för tiden som går mellan utmätning och försäljning..
Kan inte tänka mig att ni gråter floder över det.

Tycker det alltid är brottsoffer i dina "exempel" :D

I synnerhet med tanke på att dom inte utgör majoriteten hos alla hos KFM

Jag kan inte riktigt påverka att vissa inte tagit en massa lån här och där som dom inte betalat.
Polisen har väl kanske ett större intresse av att stoppa folk som dom får träff på i sina egna register.

Det jävliga är väl att om medel ändå lyckas komma in till brottsoffer så fördelas det proportionellt, inte sällan finns det gott om inkassoskulder som utgör 90 % av totala beloppet...

Här nedan har vi alltså en bidragstagande familj som EFTER (!!) elen och hyran är betald har 22.000 (!!!) kvar att leva på. Ändå har dom mage att klaga. Tacka vet jag för att det är slut på bidragsturismen nu. Parasiter är korrekt ord. "Erik" får väl börja jobba.

1690127476673.png

Här nedan har vi alltså en bidragstagande familj som EFTER (!!) elen och hyran är betald har 22.000 (!!!) kvar att leva på. Ändå har dom mage att klaga. Tacka vet jag för att det är slut på bidragsturismen nu. Parasiter är korrekt ord. "Erik" får väl börja jobba.

Visa bilaga 3403
Fyfan rent ut sagt!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp