Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Västar på fogdar är mycket bra. Då ser man ännu tydligare när man inte ska öppna porten.

Fogdar sitter på sin kammare och skriver yttranden, möjligen har någon moderiktig herre en kostymväst.
Har fått med mig en fogde ut en gång, eller om hen möjligen var på finalen av kf aspiranten. Samverkan med polisen.
Minns att hen var stressad och stod fortfarande och letade bland förarbeten och lagkommentarer situationen vi hade framför oss, och jag stod samtidigt och märkte lådor och påsar för utmätta saker och ringde efter bärgare. Hade på tok för stor varselväst också.

Har fått med mig en fogde ut en gång, eller om hen möjligen var på finalen av kf aspiranten. Samverkan med polisen.
Minns att hen var stressad och stod fortfarande och letade bland förarbeten och lagkommentarer situationen vi hade framför oss, och jag stod samtidigt och märkte lådor och påsar för utmätta saker och ringde efter bärgare. Hade på tok för stor varselväst också.
Är det vanligt att man får besök av KFM? Har släppt alla mina skulder men äger 0 saker/ting

Vem är det som bekostar kronofogden? Det är vi, vi med skulder :(

Kfm är anslagsfinansierade. De avgifter som tas in i olika steg går till statskassan, KFM får en viss peng oavsett hur mycket avgifter som dras in.

Skattefinansierat fika också. Borde Maila och begära ut alla fakturor som har med fikainköp att göra :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp