- Meddelanden
- 303
- Mottagna reaktioner
- 236
- Poäng
- 407
Blir det förmånsbeskattning då?Vi har skattefinansierade överfallslarm också.
Ett par kollegor har fått order att ta med sina hem ett tag pga händelser på jobbet..
Blir det förmånsbeskattning då?Vi har skattefinansierade överfallslarm också.
Ett par kollegor har fått order att ta med sina hem ett tag pga händelser på jobbet..
Vad är det exakt du gör och vad har du i grundlönVi har skattefinansierade överfallslarm också.
Ja men gör det, vilken otroligt rolig idé du har.Skattefinansierat fika också. Borde Maila och begära ut alla fakturor som har med fikainköp att göra![]()

Inte vad jag vet.Blir det förmånsbeskattning då?
Exakt? Det blir en lång lista med irrelevanta saker det, gå med post och liknande. Huvuduppgift är väl att utreda och utmäta tillgångar och lön. Avhysningar tar upp mycket tid också.Vad är det exakt du gör och vad har du i grundlön
Jag är likadan, när jag väl snöat in mig på något så är det det som gäller och inget annatSkolar om mig i vuxen ålder och läser en extra kurs i avancerad matte på sidan om, problemet är bara att jag har svårt att sluta. Att det kan vara så extremt tillfredsställande, föredrar det än att glo på tv. Det skulle ha roat mitt tonårsjag att veta det i varje fall.

Herregud så välstädat garaget skulle vara om jag råkat anmäla mig att plugga matte. Skulle nog råka handgräva dränering av bara farten också.Skolar om mig i vuxen ålder och läser en extra kurs i avancerad matte på sidan om, problemet är bara att jag har svårt att sluta. Att det kan vara så extremt tillfredsställande, föredrar det än att glo på tv. Det skulle ha roat mitt tonårsjag att veta det i varje fall.
Jag har alltid väldigt välstädat, troligtvis för att jag bestämt mig för att träna varje dag. Det är också allt jag gjort när det kommer till träning.Herregud så välstädat garaget skulle vara om jag råkat anmäla mig att plugga matte. Skulle nog råka handgräva dränering av bara farten också.
Har aldrig upplevt det tidigare faktiskt, önskar att jag kunde applicera det på lite annat också.Jag är likadan, när jag väl snöat in mig på något så är det det som gäller och inget annat![]()