Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Finansierade av skattepengar :(
Känns som vettiga pengar om man bryr sig om arbetsmiljö. Men det bryr du dig inte om?
Ska trampskydd och hjälm inte vara obligatoriskt på byggen?
För att sätta saker i ett sammanhang, inte relativisera.

Känns som vettiga pengar om man bryr sig om arbetsmiljö. Men det bryr du dig inte om?
Ska trampskydd och hjälm inte vara obligatoriskt på byggen?
För att sätta saker i ett sammanhang, inte relativisera.

Om jag skulle få prioritera skulle pengarna istället gå till vården och alla som sliter där.

Om jag skulle få prioritera skulle pengarna istället gå till vården och alla som sliter där.
Går på annan budget, region kontra staten. Kronofogden driver in fyra gånger mer än vad de får i budget, antagligen utgör hälften medel som går till det allmänna.

Hej alla❤️ Varför jag ej är aktiv / skriver är för att jag nog kommit över allt med spelen lånen. Känns som det är ett avslutats kapitel. Har inte så mycket mer att bidra / skriva. Har fullt upp med mitt vanliga liv. Tänker inte ens på dom pengarna osv.

vill att ni alla ska veta att ni har gett mig så sjukt mycket och gjort mig så lärorik. Hade jag ej hittat detta forum hade jag fan inte mått så bra som jag gör idag eller vart så säker i mitt spelberoende osv.

Vill bara att ni alla ska veta att ni gör mer skillad för människor än vad ni tror ❤️

Behöver någon stöd/prata/tips/råd vad som är det bara skriva❤️ Tveka inte det är min skyldighet att ge tillbaka det jag fått här.

ett extra tack till vissa medlemmar behöver inte nämna namn ni vet vilka ni är.

kan jag må såhär nu angående lånen och spelen. Då kan alla härinne också det som verkligen vill.

Går på annan budget, region kontra staten. Kronofogden driver in fyra gånger mer än vad de får i budget, antagligen utgör hälften medel som går till det allmänna.

Jo staten prioriterade verkligen regionerna i budgeten, 1,2 miljarder ish. Knappt 100 miljoner per region, det är ”tacken” för allt slit under pandemin… :(

Handboll är nog den bästa sporten att titta på, alltid jämt och det svänger frisk i matcherna :)
Viktig match mot Norge ikväll…

Jo staten prioriterade verkligen regionerna i budgeten, 1,2 miljarder ish. Knappt 100 miljoner per region, det är ”tacken” för allt slit under pandemin…
Om Kronofogden kan driva in mer så finns det mer att dela ut på samtliga poster. Börjar nudda politik, så vi kan nog släppa det. Skyddsvästar till 400 kronoinspektörer som arbetar på fältet är en otroligt liten post i det stora hela.

Om Kronofogden kan driva in mer så finns det mer att dela ut på samtliga poster. Börjar nudda politik, så vi kan nog släppa det. Skyddsvästar till 400 kronoinspektörer som arbetar på fältet är en otroligt liten post i det stora hela.

Vem är det som bekostar kronofogden? Det är vi, vi med skulder :(

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp