- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Japp, det gick tydligen in på ena sidan och ut på den andradom sa i våras att det skulle bli problem och att man skulle beställa vinterdäcken redan då
Japp, det gick tydligen in på ena sidan och ut på den andradom sa i våras att det skulle bli problem och att man skulle beställa vinterdäcken redan då
Så du menar att de fall du tar upp inte existerar ?
Ännu mer konstigt kan jag tycka och varför ens skriva om det då ?
Okej, jag föredrar verklighet.För att en majoritet här vill läsa om det och kan relatera till det i olika grad.
Må han fortsätta.
Okej, jag föredrar verklighet.
Jag tolkade det som att inget var verklighet men då förstår jag.Att säga att man har utmätt en Volvo när det var en Saab gör det inte mindre verkligt. Du sa ju nyss att du var för att man skyddade identiteten hos de inblandade.
En Saab lär man knappast få utmäta innan pensionen.. Inte mycket värde i dom inte..Att säga att man har utmätt en Volvo när det var en Saab gör det inte mindre verkligt. Du sa ju nyss att du var för att man skyddade identiteten hos de inblandade.
Säg inte det...En Saab lär man knappast få utmäta innan pensionen.. Inte mycket värde i dom inte..
Ladfynd undantaget. Du har rätt. Tänkte mer på 95/93Säg inte det...
![]()
Fabriksny Saab från 1979 hittad – skapar auktionshysteri
Den här gröna pärlan har inte körts sedan den levererades och kördes in i en lada i Nossebro 1979. Nu auktioneras den bort i Göteborg. Intresset är enormt och priset uppe i betydligt mer än den kostade för 42 år sedan.www.svt.se
Tycker Saab byggde bra bilar.Ladfynd undantaget. Du har rätt. Tänkte mer på 95/93