Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Har ju kommit en svensk variant på gränsbevakarna, man följer tullen.
Det ryktas att det även ska vara en svenskt kronofogden knackar på på gång. Ska bli mycket intressant att se vad tusan dom ska filma för något, om det nu stämmer.

Det ryktas att det även ska vara en svenskt kronofogden knackar på på gång. Ska bli mycket intressant att se vad tusan dom ska filma för något, om det nu stämmer.
jag raderade en längre text, men dom har en stor jakt på framförallt Thailändare nu där väldigt många blir stoppade för att ta all mat som dom har med sig

För övrigt: @Terry_ har du haft kalas? Du firade 10 år på forumet för drygt en månad sedan.

Borde väl nästan kunna vara så att man kan neka folk att komma in hus/lägenhet om dom inte är myndighets personal från kronofogden :) för jag får ju knappast åka hem till vem jag vill och börja filma med personal :)

Borde väl nästan kunna vara så att man kan neka folk att komma in hus/lägenhet om dom inte är myndighets personal från kronofogden :) för jag får ju knappast åka hem till vem jag vill och börja filma med personal :)

Vet inte om eller hur det löses. Dom kanske följer som vittnen och då avgör kfm ensidigt vem som ska med in. Vittnen står det att dom inte behöver vara från kfm. Polis är nog vittne då och då. Finns befogenheter att avvisa folk från förrättningplatsen. Situationen kan i extremfall bli så att den som bor i bostaden blir utkörd därifrån så kfm får jobba.
Men du har rätt i att du inte kan åka hem till folk och filma.

Vet inte om eller hur det löses. Dom kanske följer som vittnen och då avgör kfm ensidigt vem som ska med in. Vittnen står det att dom inte behöver vara från kfm. Polis är nog vittne då och då. Finns befogenheter att avvisa folk från förrättningplatsen. Situationen kan i extremfall bli så att den som bor i bostaden blir utkörd därifrån så kfm får jobba.
Ej längre tillgängligt, men i detta avsnitt sändes i princip en hel avhysning.

(Edit: såg att avsnittet inte längre gick att se)

Kan inte spela den (någon som kan erbjuda support?), men i detta avsnitt sänds i princip en hel avhysning.

Har faktiskt sett den , hon valde själv att vara med i den .

Skulle nog vara lite tveksamt om man låter vittnen vara från ett produktionsbolag ;)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp