Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Efter era berättelser kanske man borde testa lägga upp lite grejer då… Man har ju så mycket man inte använder.
Men har inte Facebook, antar att det inte är lika bra på exempelvis blocket?
Tradera är perfekt att sälja på när det gäller saker som inte är för stora.
Du bokar frakten där när det du sålt betalats så det är smidigt.

Efter era berättelser kanske man borde testa lägga upp lite grejer då… Man har ju så mycket man inte använder.
Men har inte Facebook, antar att det inte är lika bra på exempelvis blocket?
Som sagt vissa saker svider att sälja men oftast så har jag glömt det när det väl är sålt och kontot belönats med pengar.

Som sagt vissa saker svider att sälja men oftast så har jag glömt det när det väl är sålt och kontot belönats med pengar.
Jag är inte så himla fäst vid mina saker, jag är mest lat när det gäller att faktiskt göra mig av med dem…
Kanske får ta och testa tradera, då måste man hitta kartonger att skicka saker i bara :facejoy:

Jag är inte så himla fäst vid mina saker, jag är mest lat när det gäller att faktiskt göra mig av med dem…
Kanske får ta och testa tradera, då måste man hitta kartonger att skicka saker i bara :facejoy:
Bor du i flerfamiljshus så är det inte några problem att hitta kartonger i återvinningen.

Bra tips för er som läser böcker / lyssnar på ljudbok. Jag har betalat 179kr/mån för Storytel för jag läser böcker på telefon / ipaden. Men insåg nu att mitt bibliotek har en app där jag kan låna e-böcker gratis på precis samma sätt som Storytel :D
Fixade bibliotekskort och avslutade Storytel, sparar 179kr/mån :)

Bra tips för er som läser böcker / lyssnar på ljudbok. Jag har betalat 179kr/mån för Storytel för jag läser böcker på telefon / ipaden. Men insåg nu att mitt bibliotek har en app där jag kan låna e-böcker gratis på precis samma sätt som Storytel :D
Fixade bibliotekskort och avslutade Storytel, sparar 179kr/mån :)
Kan man låna via bibliotekskort? Intressant ska kolla upp. Hur gör jag det? Skaffade nämligen bibliotekskort för 2 mån sen för att kunna låna bok påse åt ungen så jag kunde läsa för han :facejoy:

Bra tips! Här i huset orkar de inte ens riva isär och platta till kartongerna...
Jag tog mycket lådor när jag bodde i flerfamiljshus men bor numera så att jag inte har den möjligheten tyvärr.
Ibland kan jag ta lådor på jobbet.

Kan man låna via bibliotekskort? Intressant ska kolla upp. Hur gör jag det? Skaffade nämligen bibliotekskort för 2 mån sen för att kunna låna bok påse åt ungen så jag kunde läsa för han :facejoy:
Stämmer bra, jag googlade på mitt bibliotek i min stad och där fanns det då en fil som hette ”e-böcker och e-ljudbok” och så stod de där vilken app jag behövde och hur jag loggade in.
Denna app heter Biblio :D
Leta efter ditt bibliotek, logga in med ditt bibliotekskortsnummer samt pinkod :) sen är de bara låna!

Tog en underbar skogspromenad a 40min. Sprayade både mig och monstret med anti fästing medel. Han har dessutom fästing halsband och Bravecto. Sedan plockat 30+ fästingar (slutade räkna) och nu 1,5 timme senare dyker de fortfarande upp. Finns det verkligen inget bättre medel??

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp