Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Efter valet kommer vi återinföra tjänstemannaansvaret som Socialdemokraterna avskaffade på 70-talet. Medborgarna måste kunna lita på att beslutsfattare ställs till svars, att myndigheterna sköter sina uppgifter, och att man får valuta för skattepengarna. Det borde vara en självklar princip.

ÄNTLIGEN!
Vilka ber om detta? För de som begär detta får min röst mest troligt.
Rätt sjukt hur det är idag att politiker kan begå lagbrott andra skulle få livstidsfängelse för(t.ex Ygeman som istället fick befordran när han sålde ut infrastrukturs-hemligheter ifrån försvaret till ryska arbetare i öst-staterna)

det är väl bara Sverigedemokraterna som vill det?

Jag tycker det är jättebra. Idag kan du i princip göra vad fan du vill och komma undan med det.

Tycker detta är extremt viktigt och otroligt bra av M att ta tag i.

Jag tycker det är jättebra. Idag kan du i princip göra vad fan du vill och komma undan med det.

Tycker detta är extremt viktigt och otroligt bra av M att ta tag i.

Riktigt så är det inte, men det finns absolut utrymme för uppstramande. Ett par kollegor kommer få det tufft.

Peuwww.

Kom ut till fästmön idag angående sanningen bakom mina skulder. Inte varit något gömt att jag haft spelberoende men har inte varit ärlig med henne om hurpass mycket det är och speciellt månadskostnaden (har tagit hand om större delen av hyran på 10K varje månad och haft skulder som kostar 14-17K i flera månader samtidigt som jag bara haft lön på under 20K netto fram tills nyligen).

Därför har ju skulderna stigit så mycket uttöver små konsumtionslån för att slippa förklara saker vid middagar osv. Inte spelat på över 13 månader men svårt att förklara varför man gömt saker, man vill på något sätt skydda ”vanligt folk” ifrån ens smuts trots att man förvärrar för sig själv.

Än sålänge är hon kvar med mig trots att hon nu insåg att skulden var 400K större än hon trodde men vi får se de kommande dagarna.. Glad att jag har er här på forumet iallafall oavsett vad. <3

Peuwww.

Kom ut till fästmön idag angående sanningen bakom mina skulder. Inte varit något gömt att jag haft spelberoende men har inte varit ärlig med henne om hurpass mycket det är och speciellt månadskostnaden (har tagit hand om större delen av hyran på 10K varje månad och haft skulder som kostar 14-17K i flera månader samtidigt som jag bara haft lön på under 20K netto fram tills nyligen).

Därför har ju skulderna stigit så mycket uttöver små konsumtionslån för att slippa förklara saker vid middagar osv. Inte spelat på över 13 månader men svårt att förklara varför man gömt saker, man vill på något sätt skydda ”vanligt folk” ifrån ens smuts trots att man förvärrar för sig själv.

Än sålänge är hon kvar med mig trots att hon nu insåg att skulden var 400K större än hon trodde men vi får se de kommande dagarna.. Glad att jag har er här på forumet iallafall oavsett vad. <3
<3

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp