- Meddelanden
- 3 781
- Mottagna reaktioner
- 2 691
- Poäng
- 1 737
Löste sig till slut iallafall.Jaha. Nu dök en snubbe från DHL upp med paketet..
Löste sig till slut iallafall.Jaha. Nu dök en snubbe från DHL upp med paketet..
Ville han delge dig?Jaha. Nu dök en snubbe från DHL upp med paketet..
Nej, han kom med paketet för att lämna paketet så jag skulle få paketet.Ville han delge dig?

Så jädra bra! Man har mer än man tror och det är guld värt att få in extra pengar.Jag orkar inte sälja saker på Blocket, Tradera och Marketplace. Aldrig typ gjort det med något få undantag (aipods här bla).
Men förra veckan så var jag uppe på vinden och fotade massa skit, alltså bokstavligt talat skräp. Några gamla gardiner, gamla tallrikar, gamla glas och folk köper fan ta mig allt på Marketplace.
Det kom en snubbe i en porsche för ca 700.000 och köpte 4 slitna glas som jag la ut för 100 kronor. Fattade verkligen ingenting.
Det blev inte mycket men skrapade ihop kanske 1500-2.000 kr som jag amorterade på mitt Bank Norwegian lån![]()
Så jädra bra! Man har mer än man tror och det är guld värt att få in extra pengar.
Många bäckar små som man brukar sägaJag är minst sagt förvånad, jag ville slänga allt detta. Jag menar vem vill ha gamla iKEA-glas som jag haft i 10 år?
Uppenbarligen många! HAHA!
Det blir ju inga pengar när man säljer bara en grej så det förstår jag men tio olika produkter blir en tusenlapp och det kan faktiskt göra en stor skillnad!

samtidigt så skrattar Prsche ägaren kanske över en idiot som sålde värdefulla glas till krafigt underpris, men vet aldrig, ibland är skräpet värda tusentals kronor, ta muminmuggarna till exempel, en enda sådan mugg har sålts för 236 478krJag orkar inte sälja saker på Blocket, Tradera och Marketplace. Aldrig typ gjort det med något få undantag (aipods här bla).
Men förra veckan så var jag uppe på vinden och fotade massa skit, alltså bokstavligt talat skräp. Några gamla gardiner, gamla tallrikar, gamla glas och folk köper fan ta mig allt på Marketplace.
Det kom en snubbe i en porsche för ca 700.000 och köpte 4 slitna glas som jag la ut för 100 kronor. Fattade verkligen ingenting.
Det blev inte mycket men skrapade ihop kanske 1500-2.000 kr som jag amorterade på mitt Bank Norwegian lån![]()
Exakt. I dagarna sålde jag bestick som jag inte använt sen jag ärvde dom för 20 år sedan. Det sved men inbringade 1000 KR och jag sålde nyligen ett fat som även det gav mig 1000 kr.Jag är minst sagt förvånad, jag ville slänga allt detta. Jag menar vem vill ha gamla iKEA-glas som jag haft i 10 år?
Uppenbarligen många! HAHA!
Det blir ju inga pengar när man säljer bara en grej så det förstår jag men tio olika produkter blir en tusenlapp och det kan faktiskt göra en stor skillnad!