Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Märke och modeller som är bra och dåligt typ. Var ju upp på husvagnsaffär i din hemby nyligen och fick ett intresse av en egen..
Har bäst koll på Kabe. Modellerna inom Ametist eller Smaragd är ganska vettiga, Royal också.
Historisk har Adria och Polar var något sämre märken men man ser ganska många på vägarna så det kanske blivit bättre över åren.

Man blir lagom upprörd på HBO Max.
Tydligen hade kortet jag hade inlagt gått ut så dom kunde inte dra beloppet för månaden.

Vad gör dom då?
Påminner dom dig att uppdatera betalningsmetoden? Nej. Dom avslutar kontot rakt upp o ner och alla kampanjer man hade försvinner.
Jag tog ett ny kunds erbjudande när HBO Max lanserades i Sverige på 44 kr i månaden livet ut, det nekas jag nu.

Så Jäkla trött man blir på dessa företag.
Vi hade inte pengar på kontot när de skulle dra för nåt år sedan men jag tror att vi fick mejl om att de inte kunnat dra så jag satte in pengar och sen var allt som vanligt. Så det här att de stänger ner tjänsten helt kanske är nån nytt eller så vill de bli av med alla som hoppade på 45 kr i månaden erbjudandet. När det kom sa jag upp vårt befintliga abonnemang och skaffade ett nytt för 45 kr.
Har hört att HBO ska gå ihop med Discovery+ och då kommer de antagligen att höja men vet inte om när det blir.

Vi hade inte pengar på kontot när de skulle dra för nåt år sedan men jag tror att vi fick mejl om att de inte kunnat dra så jag satte in pengar och sen var allt som vanligt. Så det här att de stänger ner tjänsten helt kanske är nån nytt eller så vill de bli av med alla som hoppade på 45 kr i månaden erbjudandet. När det kom sa jag upp vårt befintliga abonnemang och skaffade ett nytt för 45 kr.
Har hört att HBO ska gå ihop med Discovery+ och då kommer de antagligen att höja men vet inte om när det blir.
Vet inte när det introducerades men läser man på deras omdömen på trustpilot är jag inte ensam.

Vet inte när det introducerades men läser man på deras omdömen på trustpilot är jag inte ensam.
Trist! De borde inte vilja förlora kunder utan göra som andra, skicka iväg ett mejl och försöka dra igen senare.

Har bäst koll på Kabe. Modellerna inom Ametist eller Smaragd är ganska vettiga, Royal också.
Historisk har Adria och Polar var något sämre märken men man ser ganska många på vägarna så det kanske blivit bättre över åren.

Kabe har jag förstått är lite som Mercedes och liknande. Betala lite extra för namnet.

Hobby hade några rätt snygga vagnar. Typ sån här

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp