Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Ja, det är nog så hehe. Mina föräldrar har alltid haft Kabe så det är mer eller mindre enda märke jag växt upp med och har erfarenhet utav.
Samma här, Kabe är bra kvalitet och antar lite ”extra kul” med svensk-producerat dessutom om man är en såndär som tänker på miljön.
Det mesta tillverkas i Småland.

Grannens lägenhet är till salu, utropspris 4,2 miljoner. Det blir intressant att se vad slutpriset kommer att bli då vi har i stort sätt identiska lägenheter (våran är lite större) och grannens är i renoveringsbehov, inget ändrats invändigt på typ 50 år och våran är helt renoverad.

Grannens lägenhet är till salu, utropspris 4,2 miljoner. Det blir intressant att se vad slutpriset kommer att bli då vi har i stort sätt identiska lägenheter (våran är lite större) och grannens är i renoveringsbehov, inget ändrats invändigt på typ 50 år och våran är helt renoverad.
Ska tillägga att vi köpte den för ca 1,1 miljoner för ca 18 år sedan.

Vilken stad är det i?

Så hur tror ni det blir nu när Ingves gått ut och börjar kräva slopat ränteavdrag?

Känns som det skulle slå hårt om så är fallet.
För min egen del hade jag gått ifrån att ha en dräglig tillvaro där skulderna trots allt minskar, till att inte gå runt längre.
Om det nu skulle bli av är det bara att hoppas det tar ordentlig tid för dem att implementera så man hinner få det bättre…

Så hur tror ni det blir nu när Ingves gått ut och börjar kräva slopat ränteavdrag?

För min egen del hade jag gått ifrån att ha en dräglig tillvaro där skulderna trots allt minskar, till att inte gå runt längre.
Om det nu skulle bli av är det bara att hoppas det tar ordentlig tid för dem att implementera så man hinner få det bättre…
Det var väl inget krav. Han vill att det ska övervägas i någon form. Om det skulle slopas skulle det ske över en längre period och det skulle ha som konsekvens att räntan kan sänkas. Dessutom skulle det finnas en rad andra åtgärder för att täcka konsumenternas ökade utgifter.

Trappa ner det till 0 under 10 år eller så vore kanske lagom.

Många här vill nog att det tas bort omgående

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp