Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

Tack så mycket för era kommentarer, Myra och Dunder.

Jag får avakta och se vad de säger. Om jag förstår rätt så kommer de att ha något form av möte med mig och se vad det finns för möjligheter. :)

Har enbart jobbat inom olika restauranger i flera år så är van vid att avtalen knappt är mänskliga, har ganska låg standard tyvärr på grund av det. :D
Då hoppas jag att du blir positivt överraskad:) Berätta hur det gick när du haft mötet.

Tack så mycket för era kommentarer, Myra och Dunder.

Jag får avakta och se vad de säger. Om jag förstår rätt så kommer de att ha något form av möte med mig och se vad det finns för möjligheter. :)

Har enbart jobbat inom olika restauranger i flera år så är van vid att avtalen knappt är mänskliga, har ganska låg standard tyvärr på grund av det. :D
Då hoppas jag att du blir positivt överraskad:) Berätta hur det gick när du haft mötet.
Säger som myra berätta sen hur det och hoppas oxå det blir bra :)

En fråga poängen stått still på min använder flera dagar? Är ba nyfiken om det ej ökas och hur det fungerar någon som
Vet? @Lånforum.se ?

Tänkte vi skulle kunna göra en chatt grupp på Messenger eller vad som för att hjälpa varann en liten grupp. Självklart bara melllan oss i gruppen. Jag skäms ej för att visa vem jag är, vi är
Alla som skrot korn här❤️ Tänker då på
Dom medlemmar
Man ser är seriösa och funnits länge :) tänker ett alla som är
Med får bestämma
Vilka som kommer in? Säger en nej så
Äre nej. Vad sägs någon intresserad :)

Tänkte vi skulle kunna göra en chatt grupp på Messenger eller vad som för att hjälpa varann en liten grupp. Självklart bara melllan oss i gruppen. Jag skäms ej för att visa vem jag är, vi är
Alla som skrot korn här❤️ Tänker då på
Dom medlemmar
Man ser är seriösa och funnits länge :) tänker ett alla som är
Med får bestämma
Vilka som kommer in? Säger en nej så
Äre nej. Vad sägs någon intresserad :)
Jag är på, jag har väl inte varit här så länge men ser mig som seriös iaf :) Är gärna med

Jag är på, jag har väl inte varit här så länge men ser mig som seriös iaf :) Är gärna med
Inte jag heller 5 månader. Mena mest man ser på poängen vilka som är aktiva och skriver osv. Men då får vi se om
Fler folk är
:) TÄnker mest för stöd osv. Allt är ju anonymt inte så att man säger till andra vilka som är
Där
Osv..

Nu har jag @hoppfull2021 en grupp här
Till börja med :) säg till om någon mer ska med. Varje gång en ny frågar får dom som är med godkänna om den ska med tänker jag :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp