Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Den stora tråden om allt - Småprat, tips mm

50 min telefonkö till Tele2:oops: Haft de i många år och ringer i princip varje månad, aldrig varit med om det.

50 min telefonkö till Tele2:oops: Haft de i många år och ringer i princip varje månad, aldrig varit med om det.
Många som är hemma nu p g a pandemin. Märks i många branscher.

Ett litet spartips bara när det kommer till apotek saker. Apotea är allt 3/4 billigare en i apoteket och i affär. Ta t.e.x jag behövde värktabletter nu det kostar ett paket panodil / Alvedon / Ipren osv ungefär 40-60Kr st i affär. Beställde pamol 10 för 20 st som är samma och ibuprofen 12 kr för 20st. Haha så 44kr för 4 paket värktabletter desutom gratis leverans och hemma utanför dörren på måndag :)

Ett litet spartips bara när det kommer till apotek saker. Apotea är allt 3/4 billigare en i apoteket och i affär. Ta t.e.x jag behövde värktabletter nu det kostar ett paket panodil / Alvedon / Ipren osv ungefär 40-60Kr st i affär. Beställde pamol 10 för 20 st som är samma och ibuprofen 12 kr för 20st. Haha så 44kr för 4 paket värktabletter desutom gratis leverans och hemma utanför dörren på måndag :)
Håller med, billigt och bra! :)

Appropå sparande och billiga saker så vart jag nöjd igår när jag skulle köpa batterier och dollarstore hade 2-pack för 20kr och sedan var jag inne på Coop en sväng och såg att där kostade dom dubbla pengen. Då känner man sig nöjd.
Att såna "småsaker" i vardagen kan göra en nöjd nu är ett jävla kliv framåt mot för ett år sedan när man inte brydde sig om pengarnas värde.

Sen är ett tips att kolla in matsmart. Den sidan brukar ha himla billiga varor. :)

Appropå sparande och billiga saker så vart jag nöjd igår när jag skulle köpa batterier och dollarstore hade 2-pack för 20kr och sedan var jag inne på Coop en sväng och såg att där kostade dom dubbla pengen. Då känner man sig nöjd.
Att såna "småsaker" i vardagen kan göra en nöjd nu är ett jävla kliv framåt mot för ett år sedan när man inte brydde sig om pengarnas värde.

Sen är ett tips att kolla in matsmart. Den sidan brukar ha himla billiga varor. :)
Håller med dig :)

Det verkar lättare sagt än gjort att få köpa en sån där ny xbox.
Går ju inte ens boka/bevaka på tex webhallen. Har den inte funnits i över ett år?

Alltid uppfattat britter som ett ganska tråkigt gäng. Tills man läser nu, att det hållits spritfester på nr10.
Jag tror aldrig jag varit på en spritfest någon gång. Det har varit grillfester födelsedagsfester och för och efterfester, där det funnits sprit såklart. Jag har aldrig varit på något kalas där själva huvudpoängen är sprit.

Boris Johnson är fin dock. Duckar varenda kris och skandal, oavsett vad han gör är han älskad av folket. Precis som Trump.

Boris Johnson är fin dock. Duckar varenda kris och skandal, oavsett vad han gör är han älskad av folket. Precis som Trump.

Jag har ingen egentlig uppfattning om honom. Han har härlig frisyr och jag minns när han var med i topgear

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp